Diskuze
Mattonky se po 15 letech vrací na koleje. Vlaky je začnou vozit na Moravu
Děkujeme za pochopení.
Leinad
Absurdita
Evropští železniční dopravci provozují auta, protože nejsou koleje (DB linku z Prahy, nákladní auta,.. ČD linky okolo Frenu)
a silniční dopravci jezdí po kolejích, protože na kolejích není konkurence(Student Agency,... a občas dokonce ve spolupráci s ČD Cargo)
poznamka
Objevuji ameriku, ne?
Pred par lety se vetsina zbozi vozila po kolejich a nikoho nenapada takova ptakovina, aby honil po silnicich kamiony v takovym mnozstvi. Kdo chce transfer, tak zaplat.
Jablkon
obraz ceske spolecnosti
je fakt ubohy, kdyz se neco, ceho se mezi danymi dvema misty preveze 15 kamionu denne, vozi kamiony. pak to na ceskych silnicich vypada jak vypada. jeste ubozejsi je Hanzalikovo konstatovani, ze to nevyjde levneji!!!
jasne reseni: zvednout mytne aspon na petinasobek a zavest ho VSUDE. silnicim by se ulevilo a ministerstvo dopravy by konecne nevychazelo jako pitomec, ktery na poplatcich za dalnice dostava radove desetinu toho, co do nich investuje...
Mira ze Zlína
Re: obraz ceske spolecnosti
Viděl ste přepravu "vlakem" reálně? Sám navážím kamionem zboží na vagony, ale ty se posílají do řecka, po republice je to hloupost která tak jako tak brzy zkrachuje. K tomu vagonu totiž zboží dovezou KAMIONY a z vagonu jej zas odvezou KAMIONY, než se ten vagon naloží, tak yb byl ten kamion na druhém konci republiky, protože jsme plivátko, takže jediné čeho se dosáhne že vy jako zákazník platíte kamiony i vlaky :-) ty vagony půjdou přes republiku tak 2-3 dny (ze slovenska chodí i týden), jednoduchou matematikou jde spočítat, že čím déle je zboží na vagonu, tím více vagonů potřebujete... a na všechnu matonku nikdy hanzalík vagony mít nebude :-) prostě je to celé vtip :-) nehledě na to, že mám zprávy od řidičů a všichni trnou, j vakém stavu budou matonky na konci cesty.
jmhad
s minerálkama jsem se vyvztekal
rozbité,zmrzlé,rozkradené.Největší fór byl,když v zimě odesilatel naložil minerálky do chladícího vozu,nedal tam vytápění a zavřel dveře s minerálkami i mrazem. Ale dnes už je to v plastech a tak budou škody nižší.
mexikore
Konečně se ekonomika pohne.
Ke každému Hypermarketu nové koleje a Nečas částečně splní předvolební slib,160000 pracovních míst.
kmotrs
Mýtné
že by první výsledek zpoplatnění dálnic? Moc jim nevěřím že po železnici se jim přeprava prodraží.
tarten
Re: Mýtné
Záleží na tom, jak drahé "mýto" nastavuje stát na železnici. Teď je dost drahé. Uvidíme.
Arnie
Snad to dopadne jinak...
Proti preprave vlakem nic nemam, ale toto asi nedopadne dobre kvuli SZDC a podobnym molochum, ktere z toho delaji temer nepouzitelnou prepravu. Dodavali jsme pro jednu obrovskou cementarnu, ktera vypravi par vlaku denne. A nadrzo rikali, ze se na to asi vybodnou, ze dochvilnost a spolehlivost vlakove dopravy je otresna. A ze uvazujou naopak o kamionech. Ze to vyjde cenove podobne a nebude kolem toho tolik problemu. Zeleznicni preprave fandim, snad budou uspesnejsi nez nejmenovana cementarna.
lusmir
Reklama
Ještě by mě zajímalo kolik u IDNES stojí vytvoření takového reklamního článku?
wrah
Re: Reklama
Celostránková reklama v celostátním deníku bývá tak 30-40 tisíc. toto asi nebude o moc odlišné. Na druhou stranu, toto je jednoznačně ekologické jednání a mělo by se podpořit. Ani ta dieslová lokomotiva nesežere na 100 km tolik nafty co 15 kamionů a většinu cesty to poveze elektrika. A ano, i ta elektrárna smrdí, ale narozdíl od jednotlivého kamionu má odsíření a buhvíkolik filtrů na snížení emisí a navíc alespoň o nepatrnou trošku lepší účinnost. (tuším spalovací motor max tak 35%, tepelná elektrárna 40-42%)
Ko12
Dobré řešení.
Je to jednoduchý na vlak se naloží v KV několik kamionů vody a pojede se do centrálního skladu na Moravě v Prostějově. Aspoň se trochu odlehčí D1, nákladáků je tam až až, a jenom brzdí.
wrah
Re: Dobré řešení.
Na vlak se naloží jen palety s vodami, nikoliv celé kamiony. Ale ano, pokud to takhle začne dělat víc firem (a zrovna sodovky a limonády nevidím důvod, proč by nemohly dost velkou část cesty urazit po železnici), tak by se mohlo té ubohé D1 ulehčit alespoň o pár set kamionů deně.
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Stovky miliard do jádra by se Česku měly vyplatit, jde o investici na 60 let
Premium Evropská komise povolila státní podporu při financování stavby pátého bloku Jaderné elektrárny...
Natěšené hotely i hospody. Šampionát má ekonomice přinést dvě miliardy
Do Česka se po devíti letech vrací hokejový šampionát, který v roce 2015 přinesl české ekonomice...
Chybějící byty, příliš vysoké nájmy. Krize bydlení zasáhla celou Evropu
Dlouhodobá evropská krize bydlení zasahuje všechny země napříč kontinentem: od Nizozemska přes...
Na nákup s kufry peněz. Argentina tiskne bankovku v hodnotě deset tisíc pesos
Roční míra inflace v Argentině dosáhla v březnu míry 287 procent, to je jedna z nejvyšších hodnot...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!