- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byk jsem 4 roky na internátu na Odolce a při cvičných letech 737 a A320 sme si jich všimli až když sme je viděli v oknech ... tuším že dráha byla vzdálená do 100 metrů od oken...
s upravou letiste Vodochody na mezinarodni letiste s nizkonakladovkami, souhlasim s nazory, ze hlucnost soucasnych 737 nebo 320ek je minimalni, hlucneji je pred nasi firmou na Veletrzni ulici, vsem odmitacum - chctete prachy!!!tak si je vydelejte jinym zpusobem a nedelejte z lidi id.oty, zajem vetsiny vysoce prevysuje vase individualisticke choutky, pokud skutecne chcete zabranit tomu, aby se Vodochody neotevreli, donutte stat, aby na Ruzyni zavedl nizsi poplatky , takove, jake si zaslouzi, potom pani z Penty od svych planu upusti, nebot jim tam nebude mit kdo litat, mate na to jeste nakej ten rok
Jediná cesta jak snížit poplatky na Ruzyni je připustit konkurenci Škoda , že nevyšly alespoň jako Cargo terminál Milovice ... Vodochody jsou vcelku ideální jak dojížděcí vzdáleností do centra Prahy tak právě polohou dráhy. Ale počkejme si na EIA. Ony si ty vesnice nějaké držhubné nakonec nějaké vylobbují a bude klid...
Praze schází nízkonákladové letiště jako sůl, skoro nikam se od nás nedá dostat, bo Ruzyň je drahá.
Postavit mezinárodní letiště v nejhustěji osídlený oblasti, kde ze tří stran jsou vesnice do vzdálenosti 1 kilometr... to je možný fakt jenom v tomhle přiblblym Absurdistánu