Diskuze

Jídelní vozy nejsou extra byznys, říká jejich bývalý provozovatel

Denně vypravili lidé pracující pro podnikatele Pavla Urblíka jídelní vozy na téměř tři desítky vlaků Českých drah. Na jaře se však jejich šéf rozhodl, že s provozováním pojízdných restaurací skončí. "Na našich spojích to nebyl extrémně výnosný byznys. Občas by se to dalo nazvat charitou," tvrdí Urblík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jamina

6. 7. 2008 20:09
Neplácejte o tom o čem nic nevíte

Pár lidí vůbec neví o čem tu mluví. Vlakem se vozí a s obsluhou se budou dohadovat o každé kačce za pivo. Žijí stále v době kdy bylo pivo za 5,50. Budou nadávat na vše a všude.  Do jádra problému vůbec nevidí, jen tlučou slámu.

Než se zapojíte do diskuze tak se zamyslete jestli o tématu vůbec něco víte. (Y)

Většina národa si stále ještě myslí, že jídelní vozy provozují ČD

0 0
možnosti

jirinka

3. 7. 2008 14:51
živnostnici bez prace

    diskutuji jen ti co tomu moc nerozumi,aspon mi to tak pripada.Zadny ohlas od tech co to nechali zrusit ze dne na den,ti se vam tam neobjevi.Jsou radi,ze maji o starost min,pak se mozna bude konat vyberove rizeni,ale podle meho nazoru je uz vybrano,jen chvilku se nic dit nebude at se nam cestujicim zavrou pusy.A co ti podnikatele co budou delat opet nikoho nezajima.

0 0
možnosti

Jamina

6. 7. 2008 20:14
Re: živnostnici bez prace

PŘESNÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

3. 7. 2008 8:41
Chaos

Jsem z Teplic a velice jsem uvítal, když k nám loni začali na 4 párech rychlíků jezdit i Urblíkovy jídelní vozy. Tak 2x do měsíce jsem je využil, kvalita slušná, ceny mírné a obsluha ochotná. Problém je v tom, že Urblíkovy vozy jezdí pomalu každý rok někam jinam. Na nová spojení a nové nabídky v dopravě si cestující zvyká obvykle rok až dva. Každou hospodu živí především štamgasti a ti se nevynoří ze dne na den, ale několik měsíců to trvá. Přetrasováním některých spojů z východu na severozápad přišly Urblíkovci o štamgasty a než si stačili vytvořit nové, tak jezdí opět na východ. Nevím, nakolik za to mohou ČD a nakolik pan Urblík ososbně, ale nekoncepční to je. Ani všechny relace na východ navíc nebyly extra výnosné. Před pár lety jsem jel Galánem ěda z Chocně do Prahy a většinu trasy jsem byl v hospodě sám. Oprotoi tomu takový loňský Krušnohor z Praha-Ústí-Cheb míval v hospodě pravidelně 5-10 zákazníků. Dofám, že to zaměstnanci udrží, alespoň si více vydělají.

0 0
možnosti

Lojza ze Lhoty

3. 7. 2008 8:31
No jo,

když je zvykem, že na delší cestu mamča usmaží šnycle, taťka si koupí plechovkáč v akci a děcka dostanou šťávu...

0 0
možnosti

ptiger

3. 7. 2008 8:06
extra byznys

co to je, extra byznys? to jako marže 300%? No mě se zdálo, že to měli a navíc parádní porci arogance. No ale je pravda, že kolem jídelního vozu jsem se naposledy potuloval před lety, třeba je to dnes mnohem lepší;-D

0 0
možnosti

Tomas

3. 7. 2008 7:40
Nevymlouvejte se

proste jste byli neschopni a predrazeni... tak hned negeneralizujte ze to neni extra byznys.... proste jste neschopni, tot vse

0 0
možnosti