- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tý Francii se snad už dočista zbláznili..Nepřál jsem jim to,ale teď se dívám se zaujetím jak jdou ke dnu. Jo, kdo chce kam...
1.50 E na vnitroevropska spojeni v economy bude mit % nejsilnejsi vliv na low costove lety, ale 18E za business class do zamori, kde se ceny pohybuji radove v nekolika tisicich E ma asi tak velky prinos, jako prislovecne plivnuti do Stromovky.
A co EU-parlament, toho se to při jeho pravidelném "kočování"bude týkat taky, nebo budou mít "imunitu"?
Toho se to bude týkat tak dlouho, dokud to vše nezakotví na jednom místě.
Ale s tím budou mít problém ti, kterých by se týkalo to omezení.
Resp. by s tím měli problém jak voliči tak i rozpočty dotčených měst či států.
Takže lidé, co cestují daleko, zaplatí velkou daň, aby lidé co jedou blízko (vlakem) to měli levnější a pohodlnější. (to je jak kdy by to vymysleli naši úředníci)
Nejhorší je, když komoušům dojdou i peníze druhých...
Pro komunisty peníze nemají hodnotu.
To mi připomíná zvýšení daně na alkohol a cigarety, které obhajují zdravotním hlediskem. Přitom taky jenom docházejí peníze.
Proti zvedání ceny chlastu a cigaret nemám vůbec nic. Ovšem že k tomu přidali i zemní plny, s tím již problém mám. No a taky se mi moc nelíbí, co s těmi penězi pak chtějí udělat.
Opět jde pouze o snahu podojit cestující. Ekologie je jen záminka. Takže stejně jako s daní na cigára a chlast u nás. Normální lháři.
Jestli si Macron mysli, ze pretlaci v ICAO USA, Rusko a Cinu...zdaneni leteckeho paliva projde se stejnou urcitosti jako vraceni Golan Syrii..
Největším nepřítelem Francie jsou francouzi