Diskuze

Zeman škrtl spojení Dunaje s Labem. „Jeho“ kanál má vést jen k Odře

Prezident a velký propagátor výstavby kanálu Dunaj-Odra-Labe Miloš Zeman se případně spokojí jen s propojením Odry s Dunajem. Vyloučit z obřího projektu labskou větev navrhlo kvůli vysokým nákladům ministerstvo dopravy letos v lednu, za což sklidilo kritiku ze strany tuzemských lodních dopravců. Zeman nyní při jednání v Rakousku připustil, že by mu vyhovovala i úspornější varianta projektu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To nemusí budit žádné vážně. Zrealizovat takovou stavbu by trvalo desetiletí. Mezitím se desetkrát změní vládnoucí garnitura... Ale upřímně jsem se těšil, že Přerov bude mít alespoň přístav když dálnice kolem města je v nedohlednu... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Zrušil bych jak Zemana, tak kanál a nahradil je oba jednou vysokorychlostní železnicí, na které by se dal přepravovat jak náklad, tak osoby za přijatelnou cenu a s daleko větším objemem a rychlostí.

Kanály jsou produktem jiné doby a technologií a měly by zůstat jako turistická zábava někde, kam se to hodí, ale pro průmysl je to naprosto překonaná cesta přepravy.

0 0
možnosti

2,2 m3/s?? 132 za min.7920m3 za den, 712 800m3 za 90dní.To je 90dní letních měsíců??? O to se zvětší odpar vody na Moravě o zhruba milion m3 za léto.?KDyž připočteme průsaky do podloží, což bude jen dobře, tak vychází ,že vlastně kanál bude půl roku suchý voda v něm bude hnít a vstřebávat naftu z lodí a pak se na jaře doplní vodou z alp?

Všichni by to měli ještě probrat, aby kvůli jednomu starci ,který po sobě chce něco zanechat (nejenom pachuť lží) ,ale nějaké veledílo a zařadit se tak do společnosti Karla IV, Bati atd, jak řekl už v Rakousku.

Hovoří se o miliardách na výstavbu??? Co provozní náklady??? Nejsme schopni pomalu udržet ani Labskou cestu a trochu ji pomoci stavbou jezů a budeme se vrhat do něčeho, co ve světě slouží jen pro rekreaci??? S výjimkou Rýna amožná spodní toků Dunaje.

Všem doporučuji zhlédnout dokumenty k Suezu nebo Panamě co stojí peněz takové stavby udržet. A to jsou frekventované světové průplavy. Panama cca 80km Suez 190km?? Odra Dunaj 161 km plus 167 km tj. 328km bez labské větve(148km)krát delší než Panama?

Pak zajímavé ceny panama za loď řádově 50 000 dolarů i více.? Tady poplují jen kocábky, nanejvýš, tam plují zaoceánské lodi.???

Při současné situaci v pracovních silách se jedná o 20 000 nových migrantů. na práci?? Asi Číňanů??Kapacity a kvalita našeho stavebnictví ,které nedokáže opravit ani dálnice, na to prostě nemá.Rv

1 0
možnosti

Můžeme si vybrat mezi olympionikem Klausem a kanálem Zemanem ;-D

0 0
možnosti

Kanál není ani dálníce ani železníce, za dvacet let se to zanese bahnem a může začít rekonstrukce...

1 0
možnosti

"Zeman se případně spokojí jen s propojením Odry s Dunajem...."

Ten by se měl tak akorát spokojít s tím že umře dříve, než skončí v base za to, co tady on a ta jeho kohorta provádí...

2 0
možnosti

To je velmi nebojacny napad...spaja de facto zeme Czech..Polsko...pusobi zavislost jednej zemi od druhej...do teho dojit..otazka..utrata teho..udrzovat to...velki napad na blachobyt stredni Evropy...ale czy to je realne?....czy aby Zeman napevno vi...co dela..??...nejvetsi hrozba...to je nutnost silnej spolupracy mezi zemami Polska Czeska no a innymi zemami prez ktere by kanal miał swej vliv...velmi nebojacny napad...:-)...ne vim czy to je realne...;-)

0 0
možnosti

Proboha už po něm něco pojmenujte nebo nedá pokoj.

Navrhuji Hospodu u Zemana a snad už bude klid.

3 0
možnosti

V82í88t 97P55r62č85í51k

4. 4. 2019 12:39

Všichni brečí, že není voda, ale plýtvat jí pro nějaký Zemanův kanál, to jo.

0 0
možnosti

Az se dostavi dalnicni i zeleznicni sit, vcetne VRT, muzeme se o kanalu zacit bavit.

1 0
možnosti

Lidi neplačte, všecko bude!

Kanál bude, dálnice i železnice. Všechno je užitečné a potřeba a VŠECHNO BUDE.

1 0
možnosti