- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
akortá nevím, jestli by nebylo levnější a lepší koupit polské motoráky z Pesy nebo jak se továrna jmenuje nějaké už dráhy koupili a byli příjemně překvapeni nízkou cenou, tak tam toho rovnou mohli koupit víc
Jel jsi někdy v Dřevolínu? To je taky polský levný vlak a zážitek z jízdy je na celý život. Ve vysokých rychlostech (asi 40 km/hod.) jsem měl pocit, že souprava opustí koleje a pojede vlastní trasou, jak říkám zážitek na celý život
Jezdím každý den do práce - vlak stojí 24kč , autobus 16kč.
Ráno jede autobus na 6:00 - vlak jede o více jak hodinu dříve , odpoledne jede autobus po 14:00 - vlak jede v 16:50.
Na odpolední směnu ani zpět již nejede nic , o noční nemluvím - mimochodem - za komančů jezdil vlak každou hodinu - dnes jedou 4 za den !
ad časy- to si vyřiď s objednatelem dopravy, t.j. svojim krajem
ad ceny- a to píšeš obyčejné jízdné nebo něco jiného? IN25, traťové jízdenky...
takovou radost meli lide i z Regionovy par mesicu a potom,kdyz s tim jezdili porad,tak fuj fuj fuj,urcite to dopadne i s timto vlakem,az se jim prestane libit,tak budou kritizovat
sve zcela nove soupravy regiojet, ktere budou obsahovat 5 trid, pricemz ta nejhorsi bude na urovni 2. tridy nemeckeho ICE
a samozřejmě v každém vagonu stevardka a občerstení za ceny jako v Lidlu a polofunkční wifi
17 nových souprav, tolik on nemá ani repasovaných starých vagónů.
Nejsou to soupravy, ale jen jeden vůz v počtu 17 kusů
ale není mi jasné, jak si na sebe motorák za 53 mil Kč může vydělat? Neříkám, že se mi ty Stadlery nelíbí, ale dráha má výhody spíš ve velkokapacitní přepravě.
Vlak je to hezkej, ale ten interier mi nepřijde nejšťastnější. Jinak jsem zvědav jak dlouho zůstane kabina strojvedoucího oddělena tím průhledným sklem bez závěsů, plakátů či jiného "vylepšení".
Kapánek to bude vypadat od věci,ale:V jedné stanici na severní Moravě se již páty den jezdí proti zdravému rozumu.Nefunguje totíž sdělovací a zabezpečovací zařízení,tak jak by mělo fungovat!Pání kmeti kompetentní si s tím neví rady a výpravčí se z toho může osypat!Hlavně ať jsme zdraví,že ano vašnosto"myšleno tím,těch system.spec.a jinýho ..... co dráhy zaměstnnávaj")
Trať včetně zabzař patří Správě železniční a dopravní cesty, ten vláček na kolejích patří Českým drahám (nebo komukoliv jinému) - lidi mají na modrých uniformách jiné logo a pracovní smlouvu s jiným zaměstnavatelem. Unitární železnici se státní službou jsme úspěšně zničili, musíš plakat na jiném hrobě...
Nové motoráky jen díky tomu, že šlo o jednu z mála skutečných soutěží, které kraje stihly vyhlásit dřív, než se socanští hejtmani usnesli, že to všude zatrhnou a přiklepnou to ČD na deset let bez soutěžení. Jinak by byly i na Vysočině tak maximálně hlučné repasované Regionovy.
Na Vysočině se samozřejmě nic nesoutěžilo (čekat soutěž od zřejmě dopravně nejimpotentnějšího kraje ČR by bylo bláhové). To si pletete s Libereckým krajem.
Pozitivní článek o Českých Drahách jsem tu ještě neviděl. Taktéž článek o Českých Drahách bez vyjádření pracovníka RegioJetu nebývá častým zjevem.
nové motoráčky jsou hezká věc, fakt, že na mnohých tratích se jezdí tak padesátkou, je ale možná podstatnější argument.