- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale mastit si kapsu na ridicich radarama v zuzenich na to jsou mistri velci !!!
...ano, jsem také pro porotu, a protože zákony nemohou obsáhnout "celou barevnost světa", mohla by i říci : "...zákonu neodporuje, ale odporuje zdravému rozumu, takže : vinen !..."
Dobre placeni urednici RSD by meli nest za svou praci plnou odpovednost. Protoze tomu tak neni, smlouvy uzavrene s dodavateli jsou patrne paskvily, kdy v dusledku neni jednoduche rozhodnout, kdo za nedodrzeni terminu je odpovedny. Pak je zde otazka, proc podobne veci neresi ve vyspele zapadni civilizaci? Zruste socialisticky podnik RSD a vytvorte jiny, treba po vzoru rakouskeho ASFINAG, kde vse funguje ke spokojenosti verejnosti.
Akorát neschopnost státu cokoliv řešit, jak s těma billboardama. Hlavně když pošlu DPH druhý den tak mi dají takového flastra že to můžu zabalit. Kašlu na strojírenství, jdu stavět dálnice. Sice o nich vím akorát to že se po nich jezdí asi 130, ale asi nebudu jediný. Jsem ještě mladý, takže dálnici postavím za 70 let. PS: vyžaduji platbu předem.
zkoušel jsi poslat DPH o jeden den dřív, tj. do 24., aby byla rezerva a neriskoval jsi ?
Vymahatelnost zákonů je v tomto státě na nule teda týká se to kmotrů, poslanců, politiků , jiných VIP , narkomanů a opilců v ostatních případech obyčejného lidu je vymahatelnost na 100 %
Zato vymohl spoustu pokut za překročení rychlosti, takže se to vyrovná.
Tenhle článek má sloužit buď jako oznámení, že ministr bude vyměněn, nebo budou vyměněni soudci a upraveny zákony. Tipuji druhou variantu.
A nebo že všichni dělají co mohou - ŘSD věc řeší, nebo podává žaloby, firmy se brání i přes soudy.
Napadlo vás, že tyto soudní řízení jsou poměrně složité a to i na určení viníka prodlení (a vina může být i na ŘSD, což jaksi mluvčí zapomněl zmínit..), jsou to tuny papíru, prokazování.
Úplně nejlepší a nejjednodušší je v tom vidět nějaké úplatky.
Někteří (včetně mě) tvrdí, že ve stavebnictví jsou „papírovací“ rituály již tak složité, že správně udělat prostě nejdou. Takže opět jsme u viny hnutí ANO, že jím ovládaný ministerský aparát nedokázal za 5 let "makání" dodat do vlády a parlamentu návrhy změn, které by vše zjednodušily na lidsky snesitelnou úroveň.
Tendr na výběr mýta a podpis smlouvy se udál za ministra Šimionovského, tuším z KDU-ČSL. Oprava D1 se udála za ministrování kohosi z ODS. Ale svede se to na ANO. Ale více méně většina smluv, které zadávají nějací státní úředníci, stojí za starou belu. Stát(my, daňoví poplatníci) většinou má smlouvy postavené tak, že zhotovitelská firma za nic neručí a při případných rozhodčích řízeních nedostane nic a nebo jen hodně málo. Jak je např. možné, že firma, která místo dálnice u Ostravy postavila vlnobití, ještě dostává další státní zakázky?
Nestačí použit stejne metody jako používají velké stavební firmy kdyz nezaplatí svým subdodavatelum?