- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a kdyby zlevnili na půlku, tak jedu radši RegioJetem! Nenávídm ČD!!!! ČD =
Tabulky jsou sice krásná věc, ale realita je poněkud odlišná. Pravidelně jezdím na trase Pardubice hl.n. - Brno hl.n. a žádná sleva nenastala :) Takže, kde je pravda? :) Za cestu bez jakýchkoliv slev zaplatíte při obyčejném jízdném 192kč tak jako předtím. Kde je tedy avizovaná sleva? :) děkuji za odpověď
Jestli se jedna o tuto akci:
http://www.cd.cz/infoservis/aktuality/-11620/
tak ta plati pouze pri odjezdu z Prahy a ne z Pardubic...
Trati Praha Ostrava ČD dávno jezdí bez dotací, ty jsou používány na málo vytížené tratě. Však taky ty svoje poruchové vlaky co nebrzdí a jezdí na červenou nasadil na nejlukrativnější trať v ČR.
Ale no tak, nejlukrativnější tratě jsou ty, které jsou dotovány až do výše přiměřeného zisku. Na vašem místě bych asi o podvodnících a lhářích pomlčel.
do češtiny přeloženo jde jen o dočasnou akci kterou si pak dají do ztrát a ty my pak zase všichni zaplatíme z daní v dotacích. Když spočítám dumpingovou cenu plus peníze které dojí stát, tak ani tak mě lístek u ČD nestojí méně než u konkurence :-/
Proč by ta cena ČD měla být dumpingová? Je teď +- stejná jako u Jančury, který za tytéž peníze navíc nabízí víc muziky a ještě na tom vydělává.
tak přijít na trh s elektřinou a prodávat ji za pár kaček, tak Čez může jit do (_,_).
na trhu s el. je dnes kdekdo a žádná sláva. Buďme rádi za ČEZ.
Dostane Jančura také dotace od státu, jako ČD? Aby mohl za peníze daňových poplatníků také nabídnout akční a konkurenceschopnou slevu, stejně jako ČD?!
Doufám, že Jančurův právník již sepisuje žalobu na ČD a stížnost na úřad pro kontrolu hospodářské soutěže…
Za to, co sám vesele dělá na autobusových tratích?
Nebýt jeho, tahaly by ČD z lidí pěkné peníze. Měl by dostat medajli s nápisem "Ať žije konkurence".
to víš, zaplatit celému generalisimu měsíčně 500 tisíc něco stojí.
Tohle je naprosto jasny pripad zneuziti vicemene monopolniho postaveni, s vyjimkou nekolika regionalnich trati, k vytlaceni konkurence. Za tohle CD potazmo my zaplatime Jancurovi peknou sumicku, protoze kazdy soud musi uznat ze v dobe kdy CD kazdorocne zvysuji jizdne o nekolik procent a na jedine trati s konkurenci najednou zlevni o 30procent je jen snaha nekala vysachovat konkurenci fungujici bez dotaci. Nejenom ze je to krajne nefer ale i hodne hloupe coz dosti vypovida o kvalite managementu CD se zcela neodpovidajicimi vysokymi platy ziskanymi za velice spatne hospodareni a zakulisni podrazackou politiku (viz smlouvy s kraji na provoz regionalnich trati na 10 let). Myslim ze CD brzy skonci jako regionalni dopravce s dotacemi od statu a na vydelecnych tratich spojujici krajska mesta bude spousta soukromych dopravcu s neporovnatelne vyssi kvalitou cestovani. Uz aby to bylo