Diskuze
Boeing nadále zaostává za Airbusem. Letos dodal o polovinu letadel méně
Děkujeme za pochopení.
J86a77k93u96b 89F81i58l20i79p
Nepište nic o těžišti proboha, 737 není větroň
T73o46m69a26s 31H81a36c72e98k
Prosim pritomne (zejmena pana Fryce), aby nez neco zacnou psat, nota bene se o neco hadat, aby si laskave zjistili fakta a oprasili zaklady fyziky. Opravdy B737 Max NENI nestabilni. Opravdu u B737 Max NENI problem s tezistem. Opravdu u B737 Max jde o obtekani vzduchu kolem motoru za urcitych podminek. Ale NE o stabilitu, to letadlo je stabilni. Kdyby rekli - tady je nove letadlo a takhle se na nem lita, tak tam zadny MCAS byt nemusi! Jen to ma jine letove charakteristiky v jedne male casti letu (velky uhlel nabehu, zasunute klapky a vypnuty autopilot). A aby prave nemsueli ucit piloty tuto novou charsakteristiku, tak tam dali MCAS aby se to chovalo jako stara 737.
Boeing pokanhal to, ze 1) nedal do manualu ssytem MCAS, jak funguje a jak ho vypnout a 2) Nechal jen jedno cidlo, zadnou redundancy, v pripade chyby toho cidla.
Mimochodem, mam vetsi obavy z mikrotrhlin na draku A350 nez z B737 Max.
K15a13r89e31l 54L21a38n69g96r
Hlavní kritika míří za americkým výrobcem letadel Boeing a systémem MCAS, který je v letadle 737 MAX novinkou. Společnost ho tam umístila, aby nové, větší motory letadlo nepřevažovaly. "Návrh a certifikace systému MCAS nezvažovaly v dostatečné míře pravděpodobnost ztráty kontroly nad letadlem," uvádí závěrečná zpráva, kterou má k dispozici deník The Seattle Times. Veřejnosti má být zpráva představena během pátku.
Takže dle oficiálního vyjádření nové motory vyvolaly problém s těžištěm. Takže letadlo bez něj je nestabilní, nepoletí jako stará B737.
P50a24v68e89l 49F72r71y33č
Se divěj, vyrobili nestabilní letadlo, které kompenzují elektronikou a mají pocit, že budou mít důvěru zákazníků??
J71a51r34o93m71i51r 82F76a75r68e23k
Tak naštěstí to letadlo nestabilní není, protože předpis něco takového ani nedovoluje.
Š27t79e46f14a75n 62F73r37i65č32a
Raději nebudu létat. Než nebezpečně riskovat v 737 Max. .
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...