Diskuze

Boeing se trápí, Airbus raduje. Nad novou dodávkou 300 letadel do Číny

Zatímco americký Boeing se snaží u klientů vylepšit pošramocenou pověst v souvislosti s technickými problémy letadel 737 MAX, jeho největší rival z Francie Airbus boduje v Číně obří zakázkou. Dodat by měl 300 letadel v ceníkové ceně 35 miliard dolarů, tedy téměř 800 miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Boeing to utahne. Airbus tahnou dotace.

0 4
možnosti
MM

v praxi nezalezi co koho tahne, hlavne kdyz tahne.

Osobne nemam favorita, mam obzvlast rad jak B747 Jumbo, tak Airbus A380

0 0
možnosti
LP

Zdravím do Číny:-)

Kupodivu nejsem první, kdo si toho nesmyslu všiml a napsal to...

0 0
možnosti
LP

Nevážená redakce, Chinese Airlines není žádný letecký dopravce! V angličtině, odkud jste tuto zprávu převzali, znamená spojení "Chinese airlines" jen čínské letecké společnosti. Proto je na všech anglických webech to slovo airlines psáno s malým "a". Prostě objednávka je pro zatím nespecifikované dopravce...

4 0
možnosti
JB

J24a17n 16B94l50a40n83a

26. 3. 2019 15:09

V Česku má Airbus k roku 2017 přibližně 150 dodavatelů, jejichž komponenty tvoří součást většiny jeho letadel. Hlavními partnery Airbusu v Česku jsou plzeňská firma Zodiac-Driessen Aerospace CZ vyrábějící kuchyňské moduly do letadel a odpočinkové místnosti pro posádky, Latecoere CZ produkující dveře, brněnský Frentech Aerospace zaměřený na mikroelektroniku a Aero Vodochody s kompozitovými díly

1 0
možnosti
KS

Macronovi zřejmě Tibet nevadí jako našim Pospíšilům a Kalouskům. Kšeft je kšeft.

7 6
možnosti
TT

On Tibet vůbec vadí nejvíc českým neomarxistům.

1 0
možnosti
PM

P37e16t44r 92M36u90n55z46a74r

26. 3. 2019 13:16

No a to se na Boeing řítí i další problémy, tentokrát z jeho kosmické divize. SLS má neuvěřitelné zpoždění a vypadá to, že černý petr při hledání viníka nejspíš sedne na Boeing. No a kabina Starliner se také neustále zpožďuje.

1 0
možnosti
PP

Ještě cca před půl rokem jsem četl článek o A320 neo a jeho problémech s vibracemi a s motory, před měsícem zprávy o ukončení výroby A380. Až jsem nabyl dojmu, že Airbus stojí před krachem. Ale přijde jeden velký průšvih Boeningu a vše je koukám úplně jinak. Nevím nevím, co si o tom všem mám vlastně myslet.

1 3
možnosti
TT

V leteckém průmyslu hraje očividně velkou roli spolehlivost a důvěra konečných zákazníků. McDonnell Douglas zkrachoval taky kvůli dvěma nehodám ze stejné příčiny (dveře nákladního prostoru), přičemž jedna z nich skončila šťastně bez lidských obětí, ba prakticky bez zranění. Přitom bylo dotyčné letadlo DC-10 ve své době asi to nejlepší ve vzduchu, ve všech ohledech.

1 0
možnosti
TM

Ta reálná cena bude tak poloviční. Ceníkovou cenu by platilo možná tak nějaké aerotaxi s jedním letadlem, pokud vůbec.

1 0
možnosti
JK

Kamarádit s čínským prezidentem není tak špatné, 300 letadel hned tak neprodáte. :-) Macron, Angela ... jen Zemana nepozvali. Měl by radost.

0 0
možnosti
IJ

Tak nějak v diskusi postrádám to samé, co chybí v článku. Letadla A320 se vyrábí v Číně, takže 290 letadel bude vyrobeno doma a těch deset přiletí z Evropy. Jinak název aerolinky neexistuje, ale možná jde o China Airlines.

0 0
možnosti