Diskuze

Za dva dny čekání dá Sunny Days příště slevu

Patnáct procent sleva na příští zájezd. Tak si vedení cestovní kanceláře Sunny Days představuje dostatečnou kompenzaci a projev dobré vůle za to, že firma nechala své klienty více než dva dny oproti původnímu plánu čekat v Egyptě na návrat domů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SZM

Starej Zázvorka-bijec modrejch

23. 10. 2007 18:04
Koho problémy lumpenprasečíhoproletariátu zajímají?

0 0
možnosti

Mirin

23. 10. 2007 13:45
Sunny Days-katastrofa

;-€;-€SUNNY DAYS je nejhorší cestovní kancelář v ČR v Turecku nám změnily hotel který neopovídal stejné kategorii a nedali nám žádnou slevu. Jinak odlet byl díky bohu přesný a to možna díky tomu, že jsme letěli z Antalye s ČSA. Jinak ty její společnosti Koral Blue Karthago airlines mi už stačí pouze jejich název a už si můžu představit co to znamená

0 0
možnosti

Uňo

23. 10. 2007 14:32
Re: Sunny Days-katastrofa

Co to znamená?

0 0
možnosti

ted

23. 10. 2007 13:42
ale

Já už slyšel na tuhle cestovku hromadu stížností, známý s nimi byl 2x a vždy problém a teď  letí potřetí.Nerozumím tomu protože si myslím že trh nefunguje tak jak by normálně měl a firma která není solidní končí.Jenže my jsme nepoučitelní a tupí

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

23. 10. 2007 14:50
Re: ale

No tak jestli s nima leti uz po 3x ;-D

0 0
možnosti

m

23. 10. 2007 13:13
no tak to je pěkný ;o)

Tak takhle si chtějí "udržet" zákazníky - a ještě hromadu vydělají ;o) Rv

0 0
možnosti

Dominika

23. 10. 2007 13:02
Firo tour

Podobné zkušenosti mám s CK Firo tour. Loni v srpnu jsme na letadlo z Palma de Mallorca do Prahy čekali 18 hodin-hrůza! Delegátka se po 5 hodinách vytratila a když jsme si dovolili ji obtěžovat na mobilu, sdělila nám, že už má na starosti jiný turnus. Zaměstnanci CK tady v Čechách nám řekli, že dodatečné reklamace k proběhlému zájezdu je nezajímají!Takže letos jsme byli v Turecku s tureckou CK (zařizovali jsme vše přes internet) a bylo to  parádní. Letěli jsme běžným linkovým letadlem tureckých aerolinek, přiletěli jsme do Antalye/i zpátky do Prahy přesně na minuty a v Turecku se o nás starali perfektně (měli najatou Češku žijíci v Turecku).  

0 0
možnosti
JA

Don_Alex

23. 10. 2007 13:04
Re: Firo tour

a jeste rekni ze jste to pak s tou cestovkou uz nijak neresili a svihne me...

0 0
možnosti
PP

plichten

23. 10. 2007 12:58
tak s českýma cestovkama nejezděte

Nechápu proč ještě jezdí tolik lidí s českýma cestovkama. S Německou cestovkou dostanete zájezdy levněji  a se službami na úrovni. Pokud jsem jel s Německou CK, letadlo nemělo nikdy zpoždění

0 0
možnosti
JA

Don_Alex

23. 10. 2007 13:01
Re: tak s českýma cestovkama nejezděte

i s nemeckyma cestovkama jsou problemy, ne vzdycky se vyplati odlet z nemeckyho letiste (ikdyz uz zacinaji nemecke cestovky pronikat na nase trhy - ale se skoro ceskymi cenami), neni nad to kdyz si clovek naplanuje a zajisti cestu celou sam, nac platit nejake vyzirky, kdyz si muzu svobodne vybrat...

0 0
možnosti

pavel74

23. 10. 2007 9:47
Koral blue

Moji známí letěli s Koral blue do Egypta a když se vrátili konstatovali že už nikdy víc. Letadlo je vrak a diví se že se vůbec vrátili zpátky na zem živý a zdrávy.

0 0
možnosti
PC

anders22

23. 10. 2007 9:39
sleva na pristi zajezd?

tak toho hlupaka, co s nimi pojede jeste jednou, bych chtel videt;-€

0 0
možnosti
PP

Pjotr_Pjotrovic

23. 10. 2007 8:46
15 % slevu na příší zájezd???

Tak to je výsměch. ;-€ Oni vlastně nutí klienty si u nich znovu koupit zájezd, nebo-li, pokud si nekoupí znovu zájezd, žádnou "kompenzaci" nedostanou. RvRv

Osobně bych to viděl na žalobu na náhradu škody. Minimálně u těch lidí, kteří mají problémy v práci a mají vlastně jeden (nebo dva) dny absence. Pokud se sejde alespoň 15 lidí a podají hromadnou žalobu, tak to bude pro cestovku docela problém... Pokud jich bude víc, tím lépe...

0 0
možnosti
JA

Don_Alex

23. 10. 2007 12:56
Re: 15 % slevu na příší zájezd???

ty jsi taky dobrej jantar, je videt ze vubec nevic ktera bije, s tvymi nazory by se ti kazdy pravnik akorat vysmal... Nejdriv musi se domluvit s cestovkou na nejakym odskodneni, rozhodne neni nutne davat okamzite zalobu...Tak by nakonec mohli mit vetsi naklady, nez by sami vysoudili...

0 0
možnosti
MH

mustgo

23. 10. 2007 7:02
Sunny Days

Mě změnili čas a místo odletu večer před odletem do Tunisu - původně 16:00 z Ostravy a nově 10:00 z Brna - to bych pochopil, že nenaplnili charter. Ale že odlet zpět plánovaný na 13 hodin změnili na 8 v 21 hodin předchozího dne (což znamenalo dřívější odjezd z hotelu) a nepostarali se, aby se to všichni dozvěděli, to mi hlava nebere.. A to, že ještě na letišti při cestě zpět nevěděli čím a jakou trasou poletíme.... BTW my byli na letišti celé dopoledne a netušili v kolik a jak poletíme... A letadlo stálo celou dobu na ploše... Událost z června 2005....

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

23. 10. 2007 7:18
Re: Sunny Days

To se cas od casu stava vetsine cestovek. Holt, je to charter, letiste si s nimi delaji co chteji, letecke spolecnosti mnohdy take.

0 0
možnosti