Tesco prudce zlevňuje pro své věrné. Zajistí jim vybrané potraviny

  • 89
Společnost Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přináší zákazníkům nový způsob, jak ušetřit. Po své kampani Nenechte se opít... nyní rozšiřuje svůj věrnostní program Clubcard a spouští kampaň, kde se zavazuje k nízkým cenám hlavně na základní potraviny.

„Sledujeme, že zákazníci čím dál častěji vyhledávají levnější produkty, zvyšuje se zájem o privátní značky. Také se zvyšuje velká obliba promočních výrobků a produktů, které tvoří podíl až 36 procent v celkových tržbách,“ řekla generální ředitelka Katarína Navrátilová.

Tesco proto rozšířilo věrnostní program Clubcard. Jeho členové tak mohou využívat výhodnější ceny než běžní zákazníci. Počet výhod věrnostního programu založeného především na sbírání bodů a vracení zpět ve formě peněžních poukázek tak rozšiřuje o další benefit. Cílem je podle společnosti pomoc zákazníkům v období vysoké inflace.

Podle Navrátilové zákazník navštíví prodejnu v průměru měsíčně až pětkrát a utratí 508 korun. „I když hodnota nákupu roste, množství položek se snižuje,“ dodává ředitelka.

Věrnostní program Clubcard zavedlo Tesco v České republice již v roce 2010. Aktuálně je do něj zapojeno více než 1,2 milionu aktivních uživatelů, kteří využívají jak standardní Clubcard kartu, tak i aplikaci ve svých chytrých mobilních zařízeních.

Nenechte se opít... Tesco srovnává nákupy a vyvrací tvrzení Rohlíku

„Naší snahou je přinášet zákazníkům stále něco nového, co jim nejen pomůže výrazně ušetřit, ale také nabídnout sortiment, který ocení jak z hlediska kvality tak i oblíbenosti.

Clubcard ceny se budou týkat jak potravin, tak i nepotravinářského zboží. Podle Navrátilové prostřednictvím takto nastavených cen získají zákazníci okamžitou výhodu plynoucí ze svého členství ve věrnostním programu.

Položky, na které se vztahují výhodnější ceny, budou výrazně označené žluto-modrým nápisem Clubcard cena.