- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že by Krtek chystal nějaký tunel???
Jeden dopravce jezdí Praha Plzeň za 200 Kč, druhý za 150. Měl by snad první dopravce uznat jízdenku druhého a přefakturovat mu 150 Kč? Nebo 200Kč? Nebo bude zákazník doplácet a zbylá část jízdenky se bude přefakturovávat?
Mě přijde, že je to zatím předčasné. Na autobusy se jízdenky taky neuznávají, tam dokonce ani jeden přepravce neuzná svoje vlastní jízdenky, pokud jsou na jiný čas.
Společné jízdné hloupost není. Třeba v Bavorsku si koupíte jízdenku z bodu A do bodu B a je vám srdečně jedno kdo pojede (bavíme se o železniční regionální dopravě). Celodenní jízdenky jako Bayern Ticket nebo Schönes Wochenende Ticket jsou ještě doplněny o možnost využívat městskou dopravu nebo autobusy na jednu jízdenku. V Holandsku zase mají celou zemi rozdělenou na pásma, na linkové autobusy si v trafice koupíte jízdenku a jen označíte počet pásem, které chcete projet a je jedno který dopravce jede. Hlavně se nedostat na úroveň Polska kde jednu pokladnu mají osobní vlaky, jednu expresy, a další pak soukromí dopravci...
Ťok nám začíná nabírat komunistické manýry.
Společné jízdné je blbost.
Pustit soukromé společnosti na dráhu aniž byl současně spuštěn systém vzájemného uznávání jízdenek byla největší hloupost.
Celý článek je o tom, že se uznávání jízdenek nedá realizovat.
Tak jako je to u elektřiny-operátor trhu
Za jakou cenu se bude jezdit již dávno spočítáno je - 1,35 Kč za kilometr.
Doufám, že RegioJet, Leo express, Arriva vlaky přestoupí na integraci jako České dráhy a bude s nimi možné cestovat výhodněji. Vlaky couráky České dráhy většinou v integraci v 1. tarifním pásmu v okolí Prahy mají. Na jižní Moravě mě ovšem systém přijde lepší.
RJ či LE provozují něco, co se dá integrovat? Když nemají couráky? Arriva by chtěla, ale nechce kraj/Ropid, tak jezdí holt bez integrace třeba ten Benešov
Proč společné jízdné to je blbost!
V takovém Japonsku provozují metro či příměstské vlaky různé společnosti a žádné společné jízdné tam také neexistuje!
proč tak daleko... co takhle Švýcarsko?
Veřejná osobní doprava ve Švýcarsku integruje 250 různých poskytovatelů přepravních služeb do jednoho svazu. Profituje z regulace, pro cestujícího je nesmírně pohodlná, protože nabízí přímou dopravu na jeden jízdní doklad.