- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto koupili Rusové let Kunovice, aby nemuseli platit .vyrobí je v závodě v Rusku a dodají si je sami. Cena neznámá.
Důsledek privatizace. Mnoho státních podniků u nás bylo koupeno cizími státními podniky. Tak že, ve skutečnosti o privatizaci ani nešlo. Šlo o prodej státního podniku jinému státu. Tak že jsme se privatizaci vlastně zbavili našeho know-how.
100% souhlas
to se psát nesmí, přece dle havlistů jsme neměli co jíst, lezli po stromech a chodily nazí
Dobře vymyšlené éro. Pro ruské (a obecně drsnější) podmínky jak dělané. Škoda, že nám už může zbývat jen pocit hrdosti na naše konstruktéry, ale finanční ohodnocení opět zůstane v zahraničí. (Tentokrát je majitel firmy i výrobní závod v Rusku, častějším případem jsou majitelé našich firem z Německa, Francie, Rakouska aj.) Nemohu se zbavit pocitu, že v cca 90. letech ve vztahu našich politiků a úředníků k našim výrobním prostředkům a přírodním zdrojům něco nebylo úplně dobře...
A doufám, že se z toho naši potomci během příští generace opět zhrabou na úroveň, kterou měl náš průmysl před a těsně po 2. světové válce.
tu dobu pamatuji tenkrát bylo vše špatné a konkurence neschopné a havel všude hlásal
kdysi dávno rusové zapoupily v USA od pana Cristího dva tanky které dovezli do ruska díky embargu jako traktory , rozebraly poupravily podle svých potřeb a světe div se najednou tu byl nejlepší tank druhé světové T-34 , historie se opakuje , koupily letadlo :-) opět legálně i s plány , jo vážení co z toho nakonec vzlétne do vzduchu to ví jen rusové ale určitě to bude něco moc nepříjemného pro chytráky v NATO
V USA byl nějaký předchůdce T34? Můžete mi, pls, dát nějaký odkaz na další informace? To je pro mě zcela nová informace.
Doufám, že nám to zase USA nezakážou.
Kdo a proč? Rusáci si vyrábí svoje letadlo v Rusku. Za vlády Zemana a Babiše jako MF se jim prodalo všechno od továrny, po plány. Čechům nepatří nic.
Není to náhodou staršího data? Roz(pro)dání majetku ČR zahraničním vlastníkům proběhlo převážně v 90. letech.
V osumdesatych letech probihala jednani na nejvyssi urovni o moznostech masove vyroby L-410, tak aby plne nahradily tehdy jeste v SSSR pouzivane dvouplosniky An-2, soveti pozadovali dodavku cca 50 kusu mesicne, cela tehdejsi vyroba byla schopna dodat tak 4 mesicne...s maximalnim nasazenim celeho ceskoslovenskeho prumyslu tak 7-8 je hezke, ze si jeste dnes na nej vzpomeli.
Pro podmínky drsného provozu je ideální.
Ruská armáda koupí letadla vyrobená v Rusy vlastněné továrně v Rusku. Co my s tím?
Naši ta letadla vymysleli. Dělba: Rusům zisk, nám dobrý pocit.
Tolik povyku pro nic. L-410 byl zastaralý už před 40 lety, proto se taky začal vyvíjet L-610. Spíš mi vadí, že se na modernizaci L-410 dávají prostředky z veřejných rozpočtů, když současně se stát podílí nebo podílel na financování podobného
EV-55. Tato letadla jso takový kočkopsi, na levná letadla jsou moc drahá a výkoná, a na výkoná letadla postrádají přetlakovou kabinu. Někde jsem četl že Česká armáda používá L-410 hlavně pro výcvik pilotů. To už je mi sympatičtější Aero Vodochody s podílem na výrobě KC-390 a C-27J Spartan.
.