- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obchodnici s tim nesouhlasi, svete div se ....chapu, ze se jim zvysi naklady...ale aspon nebudou moci oblbovat zakaznika..supermarket jeden vedle druheho
dovolím si pouze tématicky upozornit na pořad Peklo na talíři - Největší šmakulády v obchodních řetězcích.
Také by měli uvádět, kde je použitý rozemletý starý plesnivý chléb či bílé pečivo.
Tohle jsou prostě nepředstavitelné praktiky této nové doby...
Navrch huj vespod hnuj - myslím přesně odpovídá nové době.
konečně něco dobréh pro konzumenty potravin, jen tak dál!
jak nám řetězce lžou.. čerstvé z naší pekarny ... najednou bude staré a rozpečené... tady je vidět jak nám řetězce klidně lžou a nechají zákazníky v iluzích jak je to čerstvé a ono není.... už se těším do lidlu
Pro vyvážení bagatelizujících příspěvků (možná od "potrefených") chci prohlásit, že mi to jedno není. Nebudu se zabývat chutí, ta je individuální, ale vypozoroval jsem, že určité pečivo (Lidl) mi od určité doby chytne hrozně rychle plíseň. Ještě před medialicí rozpékání jsem pak přišel na to, že je to vždy to pěkně teplé a vonící z místní trouby.
Pokud mám v neděli ráno chuť na teplou bagetu tak si dojdu pro polotovar do svého mrazáku, ale v krámě chci vědět, co je čerstvé !
Místo označování rozmrazeno nebo nerozmrazeno (což mě v podstatě vůbec nezajímá), by spíš měli ke zboží dát povinně cedulky "kvalitní" a "šunt", aby si člověk nemusel na nákupu hrát na kriminálku las vegas a studovat pomalu chemické složení výrobků.
Vyhláška prý zkomplikuje orientaci zákazníků. Nejvíc se o zmatení orientace zákazníků snaží sami obchodníci a výrobci levných šmejdů a najednou mají starost.
nad rozmrazovaný ryby a jsme zase o krůček dál.