- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemáme. Máme víc prodejní plochy, ne supermarketu. To je rozdíl a třeba ve městech kde by stačily bohatě menší obchody ale na více místech, docela problém.
no konecne se neco zacne menit. ty projekty bez jakychkoliv sluzeb a obchodu snad prestanou lidi kupovat.
mohu potvrdit. mam vedle vietnamce a nemuzu si jej vynachvalit.
V Německých městech je to nyní standard. O tom psali již před rokem, že jinak nedostanou stavební povolení.
Je to reakce na to, že zejména v ghettech Novoněmců většinou nemají auta, aby si zajeli do hypermarketu na předměstí. Např. na místě současného parkoviště tak mohou postavit bytovku, ale první podlaží musí být prodejna a pod ní původní parkoviště.
P.S.: všimli jste si té multi-musli-kulti ilustrační fotografie?
v Praze by to chtělo Lýdlů na levém břehu
Já ho mám přímo před barákem a chodím tam velmi zřídka. Špinavější obchod plný náhražek typu palouček místo lučina neznám.
Nejlepší je hospoda pod nosem. To potom stačí takové Frisco a máte bydlení v háji.
A pak se divíme, proč je v Supermarketch tak draho, kdy jich máme na obyvatele už teď více než v Německu a přidáváme další.
Nemám s tím problém. Některé developerské projekty jsou často prakticky města ve městě a když tam nemáte jedinou sámošku, je to celkem naprd. A taková prodejna rezidenty nijak neobtěžuje. Argument, že každý chce mít všechno blízko je hodně mimo - to pokud nemusíte pro každý nákup jezdit autem nebo MHD, ale je to v docházkové vzdálenosti, tak jste zhýčkaná lemra, nebo co?
Asi tak... Slušná část budov ve městech především na hlavních ulicích byla stavěna s prostorem pro prodejny v přízemí...
Že se pak po revoluci z toho stal hon, vytřískat z toho co nejvíc je věc druhá...
Clovek se divi vsude supermarket a vyrobni haly a repka a obili skoro zadne. Jednou tu zbydou oci pro plac.
Pláčete na špatném hrobě, tohle je práce politiků, kteří řepku štědře dotují. Proto je pak logicky všude.
Super. Soukromý sektor se domluvil... A co politici co vyřvávají, že chtějí stavět byty jako o závod??
Pokud zůstanu u Prahy...
Ono to totiž není jenom postavit bytovku pro x tisíc lidí, ale taky pořešit zbytek.. Dopravu (to je asi nejpalčivější) a pak i občanskou vybavenost jako školky, školy, ordinace...
Zatím všichni kandidáti vyvřvávají "A", ale třeba poslední opravdu potřebná tramvajová trat se postavila v roce 2003 na Barrandov, ale první "razítko" se dalo už v roce 1982!!! O metru D toho bylo napsáno taky dost...
A upřímně nedělám si iluze, že jiná města na tom budou extrémně jinak...
Tohle developer zpravidla řeší taky. Školky, hřiště atd bývají součástí dohody developera a města, aby mu byla schválena výstavba.