Diskuze

Prodejna u bytu. Obchodní řetězce rostou společně s developery

Lidl, Penny Market, Billa či Tesco sice už mají po republice stovky prodejen, ale neúnavně přidávají další. Najít vhodné místo je však čím dál těžší. Obchodníci proto čím dál častěji spolupracují s bytovými developery a vstupují do jejich projektů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemáme. Máme víc prodejní plochy, ne supermarketu. To je rozdíl a třeba ve městech kde by stačily bohatě menší obchody ale na více místech, docela problém.

0 0
možnosti

no konecne se neco zacne menit. ty projekty bez jakychkoliv sluzeb a obchodu snad prestanou lidi kupovat.

3 0
možnosti

mohu potvrdit. mam vedle vietnamce a nemuzu si jej vynachvalit.

6 0
možnosti

V Německých městech je to nyní standard. O tom psali již před rokem, že jinak nedostanou stavební povolení.

Je to reakce na to, že zejména v ghettech Novoněmců většinou nemají auta, aby si zajeli do hypermarketu na předměstí. Např. na místě současného parkoviště tak mohou postavit bytovku, ale první podlaží musí být prodejna a pod ní původní parkoviště.

P.S.: všimli jste si té multi-musli-kulti ilustrační fotografie?

1 3
možnosti

v Praze by to chtělo Lýdlů na levém břehu

0 0
možnosti

Já ho mám přímo před barákem a chodím tam velmi zřídka. Špinavější obchod plný náhražek typu palouček místo lučina neznám.

2 8
možnosti
Foto

Nejlepší je hospoda pod nosem. To potom stačí takové Frisco a máte bydlení v háji.

0 0
možnosti

A pak se divíme, proč je v Supermarketch tak draho, kdy jich máme na obyvatele už teď více než v Německu a přidáváme další.

1 1
možnosti

Nemám s tím problém. Některé developerské projekty jsou často prakticky města ve městě a když tam nemáte jedinou sámošku, je to celkem naprd. A taková prodejna rezidenty nijak neobtěžuje. Argument, že každý chce mít všechno blízko je hodně mimo - to pokud nemusíte pro každý nákup jezdit autem nebo MHD, ale je to v docházkové vzdálenosti, tak jste zhýčkaná lemra, nebo co?

18 0
možnosti

Asi tak... Slušná část budov ve městech především na hlavních ulicích byla stavěna s prostorem pro prodejny v přízemí...

Že se pak po revoluci z toho stal hon, vytřískat z toho co nejvíc je věc druhá...

2 0
možnosti

Clovek se divi vsude supermarket a vyrobni haly a repka a obili skoro zadne. Jednou tu zbydou oci pro plac.

3 4
možnosti

Pláčete na špatném hrobě, tohle je práce politiků, kteří řepku štědře dotují. Proto je pak logicky všude.

0 0
možnosti

Super. Soukromý sektor se domluvil... A co politici co vyřvávají, že chtějí stavět byty jako o závod??

Pokud zůstanu u Prahy...

Ono to totiž není jenom postavit bytovku pro x tisíc lidí, ale taky pořešit zbytek.. Dopravu (to je asi nejpalčivější) a pak i občanskou vybavenost jako školky, školy, ordinace...

Zatím všichni kandidáti vyvřvávají "A", ale třeba poslední opravdu potřebná tramvajová trat se postavila v roce 2003 na Barrandov, ale první "razítko" se dalo už v roce 1982!!! :-P O metru D toho bylo napsáno taky dost...:-P

A upřímně nedělám si iluze, že jiná města na tom budou extrémně jinak...

11 1
možnosti

Tohle developer zpravidla řeší taky. Školky, hřiště atd bývají součástí dohody developera a města, aby mu byla schválena výstavba.

0 1
možnosti