- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za posledni 2 roky zdrazila posta o 50%!!!
Wow.
Primo umerne klesla kvalita sluzeb. Take minimalne o 50% :-(
posta zdrazila znamky nebo postovne
Třeba bude v ceně už i doručení. :-D
Tak to teď zavedla ČP - zdražení známek, tak to nebylo nikdy v hisorii pošty(Ani za RUheska, 1 republiky, "Protentokrátu B aund M," ani za totáče.) Nesvědčí to náhodou o špatném vedení ČP??????
Doporučený dopis odesílatel zaplatí.Adresát si pro něj musí dojíti na poštu neboť doručovatel pouze doručí oznámení o uložení zásilky (má již strojově předtištěno,propiskou doplní jen nezastižen).Nevyzvednuté rekomando s pruhem se údajně odesílá zpět odesílateli.Obyčejné rekomando by mělo býti uloženo na poště 10 dní a poté vhozeno do schránky.Proč ta složitost?Když nepřevzetí rekomanda se považuje zato,že bylo doručené.Proč tedy pošta nevhazuje rekomanda rovnou do koše,když se považují za doručená?Takovou pitomost tu schválí 200+80 "vdělaných" Ústavních činitelů a prezident podepíše.
Lidi, pište, pište pište. Až nebudete mít co psát, posílejte prázdné obálky, aby se státní podnik napakoval. A když už nebudete mít na známku, vezměte si půjčku u Poštovní spořitelny . Vivat zlodějně ČP.
Pohlednice a dopisy již nejsou IN, levnější je SMS a MMS,Email.
Řešení problému "pošta ve 21. století" zkoušelo už hodně států, ideální způsob zatím nebyl nalezen. Ani ta privatizace, po které hodně nespokojených klientů nahlas volá, není všelék. Česká pošta musí ze zákona udržovat určitý počet schránek i poboček, doručovat ve velkých městech i na samoty u lesa, starat se o agendu koncesionářských poplatků za rozhlas a televizi, o SIPO nebo zajišťovat v každý měsíc výplatu statisíců důchodů, to vše je třeba mít v povědomí a moc nevěřím tomu, že by o to nějaká konkurenční společnost zatím stála.
Vedení pošty se snažilo výpadky v tržbách nahrazovat posluhováním ČSOB, ČMSS, České pojišťovně atp., což vedlo hlavně k masivnímu tlaku na pracovníky, aby plnili plány počtu uzavřených smluv, pojistek, účtů atd. Někdy to odneslo široké příbuzenstvo, někdy chudáci důchodci, kterým paní pošťačka dala podepsat něco, co vůbec nepotřebovali sjednat.
Nyní máme rekordně nízkou nezaměstnanost a já jen čekám, až z pošty začnou odcházet i ti poslední "skalní" pošťáci, kteří jsou na poštu hrdí a svou práci chápou jako poslání.
Tak nekdo to zvyseni platu zaplatit musi, tak nechapu, proc se nekdo divi. V obchodech taky vsechno zdrazuje. Nevim, jestli nekdo cekal neco jineho. Ale je usmevne to vysvetleni - ZKVALITNENI SLUZEB. no jestli hned v dalsi vete je uvedene, ze pocet zasilek se snizil za rok o 11 procent, tak by se kvalita dorucovani mela automaticky zvednout.
mimo extrémní období jako pár dní před Vánoci nesouvisí u žádného dopravce kvalita doručování s počtem v ten den doručovaných zásilek