Přestože jsou předpovědi odborníků pro operátory lákavé a předvídají, že do čtyř let lidé pošlou třikrát více multimediálních zpráv než klasických textovek, výkonná ředitelka Eurotelu je mírní.
"Byla bych ráda, kdyby to tak bylo. Osobně se přikláním k tomu, že rozjezd MMS bude pomalejší, podobně jako u textovek," říká Lena Minitch.
K tomu se přiklání i konkurenční T-Mobile (původně Paegas), který zatím spuštění multimediálních zpráv připravuje. "My chceme oznámit až komerční spuštění, tedy až bude k dispozici všem zákazníkům," tvrdí Jiří Hájek z T-Mobilu.
Obě firmy odhadují, že by komerční provoz mohly spustit během několika měsíců. Cena posílaného obrázku nebo animace, které MMS umožňuje, by měla být stejně jako ve světě tři až čtyřnásobkem ceny textovky. Například u Eurotelu by to mělo být okolo deseti korun.
Kromě vlastního vytváření zpráv, například fotografie s přiloženým textem, se dají objednat balíky služeb. Právě Eurotel v testovacím provozu nabízí zpravodajství, sport a počasí z internetového serveru iDNES.