ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Shutterstock

Jazykové školy: online výuka recesi neodvrátí. Firmy šetří na kurzech

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Boom jazykových benefitů ve firmách zřejmě koronavirovou krizí skončil a s tím i ­zlaté časy jazykových škol a lektorů. Firmy se připravují na špatné časy a šetří na vzdělávání. Klienti jazykovek z řad veřejnosti se budou zřejmě na podzim rozhodovat o koupi nového kurzu podle aktuálního stavu svých příjmů.

Firmy očekávají hospodářské potíže a připravují se na to dopředu – osekávají to, co v danou chvíli nepotřebují. „S benefitem jazyků je konec – v nejbližších měsících i letech to budou dávat jen těm zaměstnancům, kde se jim to vrátí,“ předpovídá Vladimír Schmalz, majitel Edua Group, která je na trhu jazykového vzdělávání jedničkou. Patří pod ní hned několik jazykových škol – Tutor, Jipka, James Cook Languages a­ Caledonian School.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se