Vyplývá to z průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT). Loni vývoji nahrávalo několik faktorů jako bylo změna značek mobilních operátorů či fotbalový šampionát. Pro reklamní růst ale mluví, že internetová populace stále roste, uvádí se v průzkumu.
Reklama na internetu je velice specifická a na první pohled nemusí být patrné, že se jedná o reklamu. Nejde totiž už jen bannery, které lákají na tu nejvýhodnější hypotéku, nejlepší tarif či nejlevnější dovolenou. Reklamou jsou i přednostní výpisy vy vyhledávačích nebo používání klíčových slov. Daří se přitom všem těmto typům.
"Projevem toho je rostoucí používání bannerů vypadajících jako texty, rozšiřování textové reklamy splývající s plošnou, využívání odkazové reklamy, kupování klíčových slov v aukcích. Nelze opomenout ani fakt, že stále více zadavatelů plánuje své reklamní kampaně současně na bannerové formáty, textovou reklamu i přednostní místa v katalozích," uvedl předseda výboru SVIT Stanislav Holec.