- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
COI je zkorumpovana instituce ktery nic nedela. Lepsi obratit se na pravnik a EC...
prodaji 4 tricka a maji ty prachy zpet
neni zadna sleva, ono to ani neni mozny, kdyz ty obchody operujou s docela malou marzi vzhledem ke konkurenci. To by musel slevit hlavne vyrobce.
ježíšek donesl nějaké peníze. Nějak nic nepotřebuju ale šel jsem se podívat zda něco neudělá radost. přátelé neudělá. Vše je drahé jako v listopadu jen je tam napsáno sleva. Tak jsem si zašel na dobrý oběd, koupil něco pejskovi pro radost a zajel s autem do myčky. Celé to bylo užitečnější než vyhodit peníze za blbosti co se pak budou někde válet. Hezký zbytek svátků.
Kupovat blbosti, které nepotřebujete, ale nemá cenu ani kdyby to zboží bylo zlevněné o 70%
Pred Vanoci zdrazime o 20-30%....po Vanocich nadsadime cenu ktera byla pred Vanoci o dalsich 30%, skrtneme ji a na oko zlevnime na cenu puvodni.....Delate z lidi jen blbce.
Tyhle nápisy rozumný člověk neřeší, je to jen pro tupce a zabírá to na ně. Inteligentní člověk se jen podívá na cenovku a sám pozná jestli to je cena která mu vyhovuje. Tupec se podívá na nápis sleva xx% a kupuje s dobrým pocitem jak ušetřil. Bohužel, takových je většina.
jde pouze o marketingovy tah. Napr. na Mall.cz jsme pred vanoci kupovali pro rodice telefon Aligator za cca 1750 Kc.Momentalne je ve vyprodeji za 1670 Kc s avizovanou slevou 32 procent. Vtip je v tom, ze se cena odvozuje z nejake imaginarni "bezne ceny" , ktera je dle obchodu nejakych 2400 Kc. Hledal jsem schvalne na "srovnani cen" a cena 2400 skutecne bezna neni:) ,pohybuje se neco kolem 1770 Kc. Pro me je tedy sleva v tomto obchode necelych 5 procent a nikoli 32 jak je propagovano a z meho pohledu jde o podvod.
Katalogová cena = doporučená výrobcem. Prodejci vyžijí s podstatně nižší marží, takže prodávají levněji. Tohle podvod není. Jen se to už stalo samozřejmostí. Stejně jako u aut, kde je katalogová cena např. 400tis. a prodejce auto prodá o 30tis. levněji a přidá ještě sadu zimních pneu. Má tak provizi místo 50tis. jen 20tis., ale i s tím vyžije. Kdyby neměli konkurenci, všichni prodávají za tu doporučenou a lidem by nezbylo nic, než to akceptovat.
...kdyby to celé nechali na trhu, nebylo by to lepší ?
Zvláště s těma zárukama je to něco, co je jen v evropě, jinde je zákonná menší (3-6 měsíců) a zbytek je na výrobci. Možná i proto je v EU vše tak drahé.
Treba v USA je ze zakona 1rok a hlavne nemaji DPH. DPH je jeden z duvodu ceny, a druhy jsou cla ktera vymyslela EU.
Tak za kritiku redaktorů zřejmě a o5 přijdu o drahocenné dukáty ale nemá být namísto zleva> sleva a namísto zlevniti > slevniti a zleviti > sleviti>>>>čert aby se v té češtině vyznal,že ano ? ! ? !
no tak já bych si tu češtinu napřed nastudoval. ano je to Sleva, ale protože tou slevou dojde ke změně stavu (ceny) tak pak už se jedná o zlevnění.
...taky už před několika týdny zdražil a teď se na dvou stranách formátu A3 ve svém letáku chlubí tím, jak i po zvýšení DPH na 14% zachová ceny. Klasika.
jen blázen nakupuje v těchto a podobných obchodech, a pak se ještě rozčiluje
Nikdy nekoukám na to, o kolik procent je zboží (údajně) zlevněno, vždycky se dívám na to, kolik bych za něj měla v reálu zaplatit. Podle toho se rozhoduju - když se mi to zdá i přes údajnou 70% slevu moc, prostě nekoupím. Mnozí zákazníci se ale očividně nechají obrovskými nápisy "AŽ 70% SLEVY" ošálit a kupujou jak diví, i když je zboží ve skutečnosti drahé a zbytečné - no, jejich chyba...
Přesně, jediná skutečná cena je dána tím, kolik vytáhnu z peněženky či mi bude sebráno z karty u pokladny. Jakákoliv jiná cena je čistě imaginární bez ohledu na to, zda taková skutečně před týdnem byla, nebo si ji obchodník vycucal z prstu kvůli slevové akci, tak jako tak jde o absolutně nezajímavý údaj, který nemá vliv na rozhodnutí o koupi.
Druhý údaj, který stojí za zvážení, pak je, za kolik se dané zboží obvykle kde prodává, což může s cenou uvedenou na cedulce v konkrétním obchodě v kolonce "před slevou" ztotožnit jen... někdo, jehož nakupovací návyky ustrnuly v dobách, kdy ceny nařizoval stát.
Dnes je běžné, že jeden obchod má něco za tisíc a druhý skoro za dva, když ten druhý vyvěsí slevu čtyřicet procent, tak sice neklame, ale nakoupit ono zboží v "akci" je pořád hloupost.