- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta u nás jsou sice obecně o něco dražší než v třeba v sousedním Německu, ale to platí pro ceníkové ceny. Myslím, že je dobré chvilku vybírat, snažit se dohodnout s prodejcem rozumnou cenu a téměř je možné se těm německým přiblížit. Pak je tu varianta koupě předváděcího vozu nebo mírně ojetého (do 10tis km). Jiank kdo se domluví a má trpělivost s českými úřady a taky patřičnou hotovost, není nic snazšího než do Německa vyrazit a koupit auto tam ....ale pravda, není to pro každého.
Je jedno jestli máte hotovost nebo ne. Stačí si vzít třeba úvěr místo leasingu a prachy máte na hotovosti hned a ihned jste majitelem vozu. Leasing je dobrý leda pro firmy. Takže i lidé, kteří původně uvažovali o leasingu vezmou úvěr a hotovost mají hned pro nákup vozu v Německu třeba.
NEKUPUJTE AUTA, ALESPOŇ PŮJDOU AUTOMOBILKY S CENAMI DOLŮ - CO JIM JINÉHO ZBÝVÁ!
jj, a v bytě nesviťe, nevolejte mobilem a nekuřte.
Jsem rad, ze se trh s auty takhle vyviji. Mam Hondu Civic. Koupil jsem ji v roce 2002. Uz ma najeto pres 320 000, Jsem s ni sice spokojen, ale rozrusta se mi rodina a tak bych chtel neco vetsiho. Jsem rad, ze se neco hybe. Doufam, ze se to jeste zlepsi, protoze kdyz mrknu na nabidku treba v USA, tak se mi chce nad situaci v Evrope plakat... Predstava, ze by i Skodovka sla dosebe ja ale zrejme spise z rise SCI-FI.
To nemluvim o tom, ze Skoda nenabizi zadne rodinne auto. Vozit rodinu stejsnem se mi zda zvraceny. Kombiky jsou spis tak pro montery, aby meli kam dat naradi...
na jare chci kupovat nove auto - bude z ceho vybirat za dobre ceny
jen při tom srovnání zapomněli dodat, že krouťák mají až na 5000ot
Tak se podivejme na prubeh kroutaku u obou motoru. Nejen, ze ma 1.4 od KIA mnohem plossi prubeh, ale v kazde urovni otacek ma k dispozici vyssi kroutak nez 1.4 u Fabie. prvni hodnota je vzdy Cee'd, druha, za lomitkem je Fabia: 1000 112/95, 2000 122/112, 3000 126/125, 4000 132/128, 5000 137/120, 6000 131/-
Fabia na 5000 umre, zatimco KIA ma i pri 6000 jeste 131 Nm. To je prave vyhodou modernich motoru s variabilnim casovanim ventilu - plochy prubeh. O tom muze Skodovka leda snit.
když jsem byl mladý tak se říkalo, Japonec nakonec, podle testů nejméně poruchové auto je Toyota, od klkukú ze servisů co dělají všechny auta, je to až na pár vyjímek jedno když se podíváte co ty auta mají v sobě namontovaný, tak je to fakt buřt, to co platilo před 20-ti lety už neplatí, ty doby kdy byvorák jezdil když měl na co jsou už dávno pryč. Rozumujte si hoňte si svý ega v naleštěnejch autech jakýchkoliv značek, ale jezděte prosím ohleduplně. Děkuji za všechny, kteří se dívají na auta z hlediska užitné hodnoty a nemají touhu se na silniccíh předvádět.
..... co dodat.....
Čtu tak vaše názory a říkám si, že se zkusím zeptat.
Mám v současné době starého Escorta Combi. Brzo oslaví deset let a je prostě čas pořídit něco modernějšího s lepšími jízdními vlastnostmi. Jenže už pár měsíců marně vybírám něco, co by mi vyhovovalo.
Potřbuju auto, které bude mít minimálně stejný úložný prostor - a nejde jen o litry, ale hlavně o využitelnost. Nechci "kufr na výšku" jako je třeba v Kangoo a podobných hrůzách. V Escortu uložím do kufru na plochu pět skládacích přepravek (určitě znáte) a na výšku je tam cca jeden a půl přepravky, aby se dala zatáhnout roleta.
Další věc je prostor na zadních sedadlech. U Escorta je to tak na hraně - máme velkou dětskou autosedačku (Storchenmulle) a prostor pro dítě je už dost omezený.
No, a další věc je ta, že prostě nejsem ochoten za auto dát mega. Ideální by byla cena do půl mega, což je dost velké omezení na to, co chci. Prostě nějak nevidím nové auto, které bych zvolil. Poraďte...
no.. parametr "do půl mega" takřka vylučuje požadavek místa na zadních sedačkách... pokud vím, tak v Passatu nebo Mondeu je vzadu místa dost, nicméně to nebude do půl mega asi...
Je škoda, že Škoda neudržela nastoupený trednd. Bohu dík ještě tu zbyla pěkná Octavia II, ostatní nová auta se moc nepovedly a to myslím i Superb II. Připadá mi méně podařený než předešlý a ve srovnání s novým Pasatem je to markatní ústup. Pokud to byl záměr německého vedení, tak se podařil. O Fabii II škoda mluvit. Je jasné, že vedení musí z titulu funkce o prodejních výsledcích vždy mlžit a lakovat je na růžovo. Přiznání potíží s odbytem by následně znamenalo další prohloubení problému. Byl jsem na Škodu pyšný, dnes jsem rád za jakoukoliv konkurenci, která je posadí zpět na zem.
libovost je otazka osobniho vkusu, ze se tobe nove skody nelibi jeste neznamena, ze jsou osklive,
me se treba bytostne nelibi nova fabia (kratka), ale manzelka je z ni unesena - tak je fabka oskliva nebo pekna?