- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlakem jezdí až na vyjímky nemajetní občané, kteří taxíky (za běžnou cenu) nepoužívají. Takže vázat použití taxi na jízdenku na vlak je stejné jako vázat nákup luxusního zboží na platbu Drábkovou sociální kartou.
Malinko se mýlíte. Zejména na trase Praha-Ostrava, kde vlak je za prvé o nejméně hodinu rychlejší než auto a za druhé v takové první třídě Pendolina i pro jednoho možná dražší než jízda autem, není výběr mezi autem a vlakem vůbec o penězích.
Zatímco totiž při řízení auta ztratíte točením volantem 4 hodiny času, při použití vlaku můžete ty 3 hodiny využít zcela jiným produktivnějším způsobem či si prostě odpočinout.
ČD totéž negarantuje i u svých vlaků. Tam by se mi kvalitní klimatizované vozy zamlouvaly víc.
On ale jeden klimatizovaný vůz pro železnici stojí víc než auto.
... než vlezu do taxíku. Řeknu svezete mne tam a tam za xyz? Buď kývne, nebo odmítne. Osvědčilo se mi to. Jedu vždy nejkratší a nejrychlejší cestou, spokojeni jsme oba.
Slyšela jsem tu info tuhle ve vlaku, když se se odněkud vracela, ale taková vágní informace,můžet využít ČD taxi a co ceny a tak?
Přesně, nedostatek informací je největší slabinou té služby. Vracel jsem se v sobotu večer EC vlakem z Vídně. Ani před Brnem ani před Prahou se nikdo nesnažil sdělit, že něco takového jako ČD Taxi existuje. Pravda, i kdyby to říkal, tak by to jen málo lidí slyšelo, protože vlakový doprovod moc do toho mikrofonu mluvit neumí. Ale v každém případě by si ČD Taxi své zákazníky asi našlo, protože několik lidí z toho vlaku se po taxíku shánělo...
Přitom kdyby se průvodčí cestou při kontrole jízdenek cestujících zeptal, v případě projeveného zájmu jim dal leták s informacemi a kolem Kolína je obešel, zeptal se na zájem a sám jim taxi rezervoval, aby bylo připravené při příjezdu vlaku, tak by asi byli spokojeni všichni...
ČD asi mají dost peněz, když můžou utrácet za takové věci, jako třeba zajištění, že jejich služby nebudou využívány(žádné promo a informace, složitý objednávkový systém, vysoká cena,...)
Stále jsou hejtmani přesvědčení, že ČD jsou nejlevnější dopravce, když dokáže našetřit na takové nápady?
vzhledem k tomu, že se o této službě vůbec neví, tak by mě logo ČD na taxíku spíš přimělo, abych se mu vyhnul a vzal si radši jiný.
Složitost rezervace a samozřejmě i velmi nízké promotio dělá z této služby neslužbu. jestli je to způsob jak přilákat zákazníky ČD tak je asi potřeba to podpořit cenově.....a to velmi. osobně by se mi líbilo zavolat si kamsi a nechat se odvést k vlaku za jasnou pevnou cenu. nechápu smysl pevné ceny v Brně, která je stejná jako konkurence - kde je ta konkurenční výhoda...(jestli je to klima a upravený řidič tak to je ale kurňa dost málo).
Takze system nefunguje, nikdo mikomu nic nerekne .. nikdo nic nevi a oni se divi, ze tim nikdo nejezdi ... ooooo jak typicke CD