- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak místo autobusů budou jezdit dodávky, na jejich řízení stačí řidičák typu B. Dnes autobusy a vlaky podle mě jezdí méně lidí, lidé mají více aut a můžou se obávat nakažení covid, pořád existují v hromadné dopravě bezohlední lidé bez respirátorů.
V prosperujícím kapitalismu nikdo nechce makat. Děsivé na tom je hlavně to, že ještě někteří volají po převedení výroby z Asie zpět na Západ. Kdo by v těch fabrikách makal? Vy? Polovina z vás dostane osypky, když by měla vstát v osm, aby dorazila do kanceláře na devátou.
Nechtějí lidem platit a ti schopnější odchází do zahraničí-výsledek všech vlád od roku 1989.
Vláda je snad zaměstnává? Či stát? Obvykle to budou soukromé či městské firmy.
Následek nesmyslných výběrových řízení, kdy zadavatel je nucen vybrat nejlacinější dopravní firmu. Výsledkem jsou staré kraksny na silnicích a špatně placení řidiči za volanty. A chaos v koordinaci dopravny na silnicích a železnici.
To víš, dřívější model, kdy jezdilo příslušné ČSAD byl špatný, nedalo se odklánět, tak se rozhodlo o jeho likvidaci. Ať již v případě autobusů či vlaků.
Nejsou lidi všeobecně. Válí se doma na dávkách, protože s tím vyjdou.
Od lidí co se válí na dávkách, bych asi vozit veřejné dopravě nenechal a v kamiónu bych je potkat nechtěl. To nemám na mysl sociálně vyloučené
A rádoby politiků, kteří žijí za peníze daňových poplatníků
Tak konečně ten Západ alespoň v něčem doháníme.
Donedávna se i tady psalo, jaká množství zejména řidičů chybí ve Velké Británii, a vida oni nechybí jen tam, a my snad i tu Británii alespoň v tomhle vbrzku doženeme a možná i předeženeme.
To by jsme museli vystoupit z EU a úplně uzavřít pracovní trh.
Funkční jetý automobil je dneska za 0 Kč, takže stačí zavést školní autobusy, které mají trasu dle konkrétních žáků, a můžeme zrušit veřejnou (kromě velkých měst) dopravu úplně. Jako v USA. Lidi budou jezdit komfortněji, bude to celkově stát méně a stávající řidiči veřejné dopravy můžou jít třeba do nákladní dopravy, kde také chybi.
Konfortneji budeme tak maximalne stat v kolonach. Ted mame kvalitni MHD a stejne jsou ve vetsich mestech denne kolony. Diky, nechci.
Jen at se postaraji a ridicum pridaji nemusi jit zisky do zahranici