- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Manažerům Alzy bych při každém nákupu bagety rovnou v obchodě naházel máslo, salám, salátek, zeleninku, ... Vždyť k čemu je bageta bez oblohy? A když to nebudou chtít, ať to vyhází z košíku.
Mimochodem, kdyby Alza opravdu myslela na pohodlí zákazníků, dělala by to jen těm, kteří si to odsouhlasí. Kdyby ovšem chtěla...
Já nevím, mě tam nikdy nic nepřihodili? Jen pak u výdeje notebooku obsluha otravuje, že bych si měl koupit záruku navíc, která je podle mě také úplně k hovnu - za dva roky to bude staré a při tom způsobu, jakým s tim zacházím, by mi tu záruku stejně nejspíš neuznali - polito vodou, padlo na zem, a podobně...
Už se těším, až si někde budu kupovat baterii do auta a oni mi tam přihodí Teslu roadster
Někomu, kdo využívá tak agresivní reklamu jako ALZA, bych nedal vydělat už pro tohle. Uřvaný mimozemšťan je něco co nenakrmím ani kdyby to byl poslední eshop v ČR. A kdyby mi jiný e-shop přihodil něco bez dotazu do košíku, zrušil bych celý nákup a přidal bych si je hned vedle ALZA a Planeo elektro, které taky mívá uřvané reklamy. Cokoli totiž nezpůsobí odliv zákazníků a tím pádem peněz, tak bude vždycky považováno za přijatelné. Jsou i mezi prodejci výjimky, ale obecně jediná věc které rozumí, je nedat jim vydělat, když se vám nelíbí co dělají.
No je to malinko agresivnější strategie, ale pokud člověk něco nakupuje, asi by měl být soustředěný, co nakupuje. U mě vyhrává Alza tím, že ji mám asi 200m od baráku. CzC je zase lepší co se týče přehlednosti a informací, jen ji mám asi 1km od baráku.
V Alze jsem byl naposledy před 6-ti lety, když jsem tam na tiskárnu "3 a více skladem" čekal 4 hodiny.
Doporučuju aby každý příspěvatel této diskuze udělal v Alze alespoň tři obědnávky zboží ke kterému přihazujou tohle "příslušenství" navíc (jako iPhone), nechal to doručit na co nejvzdálenější pobočku nebo alzabox, a jakmile tam zásilka dorazí, napsal jim ať objednávku zruší z důvodu že se tam objevilo zboží navíc co nebylo objednané. A samozřejmě napsat jak moc vás to naštvalo. Po větším množství takových objednávek si to přihazování zboží rozmyslí...
Tohle a jiné praktiky ("do vyprodání zásob..." atd.) si Alza může dovolit v zemi hlupáků a ovčanů, zajímalo by mě ale, jestli totéž dělá na svých mezinárodních stránkách (Alzashop.com).
Tak snad se v souhrnu divam co objednavam a co to stoji, ne ?
Nejde spíš o princip, že mi robot něco přihazuje do nákupníko košíku?
Jestli von ten Kotápiš nepatří náhodou mezi šmejdy. Cesty mohou býti různé, ale vůli mají všichni rovnou.