- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsou takové požadavky,tak to stojí více peněz-to je snad pochopitelné.Nevím,proč na regionálních tratích má být wifi?Klimatizace je také diskutabilní.Klimatizaci bych čekal u dálkových spojů
Tak zrovna třeba wifi je snad v nějakých lokálkách na kratké vzdálenosti absolutní zbytečnost!
Na hejtmanství evidentně nevědí, co chtějí.
Když jim ČD jezdí starými vlaky za nižší cenu, je to špatně.
Když nabídnou za moderní vlaky adekvátně vyšší cenu, je to taky špatně.
jsou to typičtí češi, představují si špičkovou kvalitu za velmi nízkou cenu......
No tak se to vypíše znova, no. Drobet se to upraví, aby to vyhovovalo GW Trainu, cena na kolik může jít už je taky známa, takže se do ní vejde. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že GW je naprostá katastrofa. Moloch ČD má spoustu chyb, ale na ně nemá. Není mně jenom jasné, jak si může kraj jen tak zrušit výběrové řízení a vypsat nové.
I kdyby se to upravilo GW Trainu na míru, tak stejně těžko seženou tolik souprav. Ostatně jako jakýkoliv jiný český soukromý dopravce.
Jo, napsat si do požadavků wifi a klimatizaci, to umí každej jouda. A pak žasne nad cenou.
Kdo vládne kraji? Vzpomeňte při volbách. Až pojedu na houby do Chlumu, nevím jak se obejde bez Wi-Fi a klimatizace.
Neschopné vedení kraje. Přitom na to doplatí hlavně obyvatelé kraje, kteří, pokud území kraje nebudou obsluhovat České dráhy, tak nebudou moci využívat výhody síťového jízdného ČD ani další výhody zejména dálkových tarifů.
Se divím, že si specialisté na hejtmanství před vyhlášením soutěže nejprve neprovedli průzkum trhu. Vypadá to jen na další blamáž na jihu Čech :/
Holt kraj pana učitele Zimoly.