- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor opomněl zmínit, že už v r. 1980 musela mostovka projít kompletní rekonstrukci, ve stanici metra staly na peronech kýble, když prselo
Technicky je to jistě výjimečná stavba.
Ale přivést si do centra hlavního města dálnici byl nápad silně chorého mozku a když už něco takového máme a zbavit se toho nejde, měli bychom se aspoň stydět a moc na to neupozorňovat.
Most nenese zodpovědnost za politické rozhodnutí. A mimochodem, tehdy takové řešení bylo v módě, pražská magistrála nebyla nic neobvyklého, co by se nedělo i jinde. Hlavní problém je, že dodnes nebyl doknčen vnitřní ani vnější okruh, který by tranzitní dopravu z města odvedl.
Nejtragičtější rozhodnutí udělat v centru města dálnici. I v ostatních metropolích východního bloku se stavěly okruhy, ale u nás ne. U nás se musely ničit bulváry, aby si Bolševik postavil dálnici uprostřed Prahy.
Určitě. Ti zavraždění, umučení a okradení lidé na ně zajisté v dobrém vzpomínají.
Tak pokud první projekt vznikl v roce 1903 , tak je to stodvacáté výročí , ne stotřicáté .
Omlouvám se , jsem pako měl jsem to nejdřív dočíst dokonce , než začnu dělat chytrýho .
Poděkujte komančům, pražská kavárno. Dnes by se nepostavil, a pokud ano, tak by ještě nestál, protože by všechno trvalo o víc než 50 let dýl, no a kdyby už náhodou postaven byl, tak by se 50letého výročí nedožil.
Myslím, že jste až mi přísný. Most by tam určitě stál. Trvalo by to, stálo by to víc a byla by to jen cyklostezka.