Diskuze

Jsem připraven podpořit zdražení jízdného, přiznává krajský radní Crha

Nikdo jiný v jedenáctičlenné krajské radě nemá na starosti takový balík peněz jako on. Šedesátiletý Jiří Crha (ODS), který v minulosti stál deset let v čele krajského úřadu a následně se vrhl na politiku, dostal jako nový radní na starost oblast dopravy. Je připraven podpořit zdražení jízdného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Oni si lidí poradi. Spolujizda autem to řeší. Nebo komfort v podobě 1 člověka v autě.

0 0
možnosti

To mluví o zdražování MHD v Brně potažmo JMK ? Brno mi přišlo vždycky jako jedna velká vesnice navíc v půlce schválně rozdělená na dvě zóny. V době kdy jsem po Praze mohl jezdit cca v okruhu 50 Km MHD za 550 Kč měsíčně jsem už v Brně byl na 1100 a jde to jen nahoru ....Myslíte že se snad něco změnilo v Praze jinak než v Brně ??? Podívám-li se na civilizaci vidím stále 550 a za nesrovnatelně vyšší servis .

Teď platím 3510 za čtvrt roku JMK a opravdu nemyslím že zdražovat ty rozkouskované dědiny na jihu Moravy je dobrou cestou ....

PS : Proboha Blanenštáci co jste to volili za lidi ???

0 0
možnosti
MK

O to větší důvod jezdit do města autem.:-P

1 0
možnosti
AL

S tím dopravcem je to vážně sranda, před 15 lety zvítězila firma ze Semil, protože majitel, polomafián, byl spřízněn s Onderkou nebo s kým a dostal nadstandartní startovní podmínky, kterým místní dopravci nemohli konkurovat. Dodnes jezdí v okolí brna autobusy s libereckou SPZ.

1 0
možnosti
Foto

J65i43ř18í 79E59r81b55e93n

20. 1. 2021 11:45

No já to znám obráceně, že semilská firma byla mafiánsky ovládnuta z Moravy a stala se z ní jen formální schránka. Oficiálně má jediného vlastníka, fyzickou osobu Jakuba Vyskočila z Prahe...

0 0
možnosti
VJ

V35í25t 72J64ů49z38a

20. 1. 2021 8:30

Vzhledem k inflaci .... během 10 let celková inflace dle údajů Českého statistického úřadu maličko přes 20%. Vzhledem k motivaci k využívání hromadné dopravy, aby celkem v jakékoli relaci pro jednotlivce i skupiny byla hromadná doprava levnější než benzin/plyn do auta (reálné???). Vzhledem k nákladům, aby jízdné pokrylo náklady (reálné???). Vzhledem k funkčnosti systému, aby celé území bylo po celou dobu obslouženo (reálné???).

1 0
možnosti
ŠF

Cestující, kteří nebydlí v Brně, mají předplatní jízdenky násobně dražší, než Brňané. Stačí bydlet o jednu obec vedle, a už se nedoplatíte. Takže já jsem šalinkartu zrušil bez náhrady, a už několik let to řeším jinak. Pokud budou vládnout politici, kteří neumí nic jiného, než zdražovat jízdné, tak se na tom jen stěží něco změní.

10 4
možnosti
MV

Ne že bych byl zastáncem zdražování (naopak), ale toto tvrzení je čirý nesmysl - stačí se podívat na tarif IDS JMK. Například jízdenka na 4 zóny mimo Brno stojí méně, než jízdenka na 2 brněnské a 2 mimo brněnské zóny ... Tak hlavně aby dodrželi těch "maximálně 10%", jinak to část obecenstva opravdu vrátí zase do aut :-/

4 1
možnosti
JJ

J22i48ř32í 48J87o35z22a

20. 1. 2021 6:51

Místo, aby hledali úspory ve vlastních řadách, raději to vyřeší tím nejsnadnějším způsobem: zdraží.

12 2
možnosti
Foto

J70i90ř16í 77E27r34b42e31n

20. 1. 2021 11:39

Jestli jsem dobře četl, pak dosavadní jízdné platilo deset let. Po deseti letech už máte jakékoliv vnitřní úspory dávno vyhlodané na kost.

3 1
možnosti
PM

Jen to klidně podpoř Crho, mne už jste do auta vyhnali před šesti lety.

12 2
možnosti
LZ

Když na to nemáte, tak si jezděte potažmo stůjte autem v kolonách. Ti rozumější jedou třeba vlakem z regionu levněji než vy v autě.

5 1
možnosti