- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oni si lidí poradi. Spolujizda autem to řeší. Nebo komfort v podobě 1 člověka v autě.
To mluví o zdražování MHD v Brně potažmo JMK ? Brno mi přišlo vždycky jako jedna velká vesnice navíc v půlce schválně rozdělená na dvě zóny. V době kdy jsem po Praze mohl jezdit cca v okruhu 50 Km MHD za 550 Kč měsíčně jsem už v Brně byl na 1100 a jde to jen nahoru ....Myslíte že se snad něco změnilo v Praze jinak než v Brně ??? Podívám-li se na civilizaci vidím stále 550 a za nesrovnatelně vyšší servis .
Teď platím 3510 za čtvrt roku JMK a opravdu nemyslím že zdražovat ty rozkouskované dědiny na jihu Moravy je dobrou cestou ....
PS : Proboha Blanenštáci co jste to volili za lidi ???
O to větší důvod jezdit do města autem.
S tím dopravcem je to vážně sranda, před 15 lety zvítězila firma ze Semil, protože majitel, polomafián, byl spřízněn s Onderkou nebo s kým a dostal nadstandartní startovní podmínky, kterým místní dopravci nemohli konkurovat. Dodnes jezdí v okolí brna autobusy s libereckou SPZ.
No já to znám obráceně, že semilská firma byla mafiánsky ovládnuta z Moravy a stala se z ní jen formální schránka. Oficiálně má jediného vlastníka, fyzickou osobu Jakuba Vyskočila z Prahe...
Vzhledem k inflaci .... během 10 let celková inflace dle údajů Českého statistického úřadu maličko přes 20%. Vzhledem k motivaci k využívání hromadné dopravy, aby celkem v jakékoli relaci pro jednotlivce i skupiny byla hromadná doprava levnější než benzin/plyn do auta (reálné???). Vzhledem k nákladům, aby jízdné pokrylo náklady (reálné???). Vzhledem k funkčnosti systému, aby celé území bylo po celou dobu obslouženo (reálné???).
Cestující, kteří nebydlí v Brně, mají předplatní jízdenky násobně dražší, než Brňané. Stačí bydlet o jednu obec vedle, a už se nedoplatíte. Takže já jsem šalinkartu zrušil bez náhrady, a už několik let to řeším jinak. Pokud budou vládnout politici, kteří neumí nic jiného, než zdražovat jízdné, tak se na tom jen stěží něco změní.
Ne že bych byl zastáncem zdražování (naopak), ale toto tvrzení je čirý nesmysl - stačí se podívat na tarif IDS JMK. Například jízdenka na 4 zóny mimo Brno stojí méně, než jízdenka na 2 brněnské a 2 mimo brněnské zóny ... Tak hlavně aby dodrželi těch "maximálně 10%", jinak to část obecenstva opravdu vrátí zase do aut
Místo, aby hledali úspory ve vlastních řadách, raději to vyřeší tím nejsnadnějším způsobem: zdraží.
Jestli jsem dobře četl, pak dosavadní jízdné platilo deset let. Po deseti letech už máte jakékoliv vnitřní úspory dávno vyhlodané na kost.
Jen to klidně podpoř Crho, mne už jste do auta vyhnali před šesti lety.
Když na to nemáte, tak si jezděte potažmo stůjte autem v kolonách. Ti rozumější jedou třeba vlakem z regionu levněji než vy v autě.