- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úklid je největší problém. Málo se uklízí, Brno patří k nejšpinavějším městům. Nikdo nekontroluje špinavá auta ze staveb. Okružní komunikace se snad čistí jen na jaře a na podzim. Blokové čištění přes prázdniny neexistuje. Výfukové plyny jsou to poslední.
Podle stránek ČHMÚ se prachové částice na měřící stanici Úvoz vůbec neměří, tak by mě zajímalo, kdo si ty údaje vymyslel - idnes nebo ČHMÚ...neškodil by odkaz na skutečně naměřené hodnoty, když něco tvrdím v článku, ale to bychom po autorovi chtěli asi moc.
No, já jsem chodila po Úvoze na Úvoz do školy.
Pravda, osobáků jezdilo méně, ono jich taky bylo míň, ale provoz tam byl horší než dnes, jezdilo tam plno kamionů, které jsou přece jen z centra Brna odvedené pryč.
A taková Královopolská, ta taky stála za to.
Tohle je fakt smutný fakt. A nejde jen o Úvoz, ono projít se kolem páté odpolední kdekoliv kolem centra, se rovná pomalé sebevraždě udušením. Ulice nacpané auty, v každém jeden člověk, to jsou ty naše výdobytky moderní doby, kdy v zájmu luxusu zabíjíme sami sebe. Je pěkné, jak námi volení zástupci umí krásně mluvit o řešeních, ale proč se stále nic neděje? A je úplně jedno, ke které straně patří řiě, které se právě hřejí na radnici v největším počtu. Na 14 měsíců uzavřou hlavní tepnu Brna a ve finále se ani neudělá cyklostezka, což je v Brně obecně problém. Vybudovat za městem odstavná parkoviště a zkvalitnit a zvýhodnit MHD spolu s mýtným za každé auto, vjedoucí do města, i to je možná cesta. Nechci se tu dusit a zároveň se bát o svůj život když vytáhnu kolo! Já se snažím žít slušně!
Tak zrovna na Husově by byla cyklostezka tragická - pravda, nějakej papaláš by mohl střihnout pásku a pohovořit o rozvoji cyklistiky, ale na tuhle ulici se to prostě nehodí. Ale obecně souhlas.