- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestliže si stát udělal z lodi technickou památku, tak předpokládám, že se na její renovaci bude významně podílet i finančně. Marně o tom hledám nějakou zmínku v článku.
Tak když je to technická památka , tak se třeba musí vrátit k původnímu názvu. Pamatuji že byly lodě Moskva , Kyjev , Bratislava. To byly ty velké. Ty malé se jmenovaly Brno , Pionýr , Úderka. A ještě byly 2 malé zásobovací lodě v barvách n.p. Pramen.
Ještě by mohli přejmenovat nějaké lodě na Indra nebo Kolder.
Škoda, že už se do ní zřejmě nebude dát nastoupit ze zastávky Osada, kterou příští rok mají zrušit.
Oprava lodi je opravdu obdivuhodná a záslužná, zejména proto, jak se píše, že ji postavili svépomocí nadšenci zaměstnanci. Jen jsem se pobavil tím návratem k původnímu názvu, který považují za správný, ale dokazující přesně to , co je pro tuto zemi typické a tím myslím to naše "kde zdi ke zdi". Opravený přístav DPMB je moc pěkný, jen škoda, že cestou k němu procházíte ulicí, která připomíná "kolotočářskou" architekturu a která celou původní romantiku přehrady doslova převálcovala.
Škoda, že to není na titulce, šel bych si udělat popcorn