- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je super, že Blansko - Brno bude o víkendu po půl hodině. Myslím si, že by se postupně mělo přejít na všech páteřních vlakových linkách i o víkendu na 30 minutový takt. Od dalšího JŘ po půl hodině třeba i Tišnov - Brno - Vranovice, co myslíte?
A znovu tu máme trasu Brno - Znojmo, kde počet cestujících trvale roste. Stávající žel. spojení přes Hrušovany je na zrušení. Třeba Piráti ve svém volebním programu navrhovali kompletní modernizaci této trati přes Krumlov na Hrušovany n. J. (- Znojmo). Ale není to málo? Už tu byly úvahy i na novou trať Vranovice - přes Pálavu - rovnou do Mikulova a dál do Znojma. Ale mne se líbí myšlenka na zcela novou trať Střelice - M. Krumlov - Miroslav - Znojmo. Pokud by trať obsloužila i další obce na trase, oživila by celé toto území, které je dnes trochu v dopravním stínu. Dočkáme se někdy?
Spousta politiků/stran navrhuje ve volebních programech spoustu věcí. Problém je v jejich plnění. Např. dálnice z Brna do Mikulova se "staví" už spoustu a spoustu let.
V Praze a ve středních Čechách bych také zavedl expresní linky. Myslím si, že by se linky 10+16 daly sloučit a mít A10 a B10 nebo mít spíše linky 10+11 nebo 10+20, 12+22 třeba souběh 12+20 sídliště Barrandov - Chotkovy sady nechápu a nerozumím ani trasování ...Strossmayerovo náměstí - Vltavská - Dělnická - Nádraží Holešovice - Výstaviště Holešovice, linku 12 bych vrátil zpátky na Palmovku a nejlépe s vedením do zst. Lehovec, linku 7 ze zst. vozovna Strašnice vedl přes zst. Želivského - Biskupcova - Ohrada - Spojovací, linku 6 zase ze zst. Kubánské náměstí prodloužila do zst. Černokostelecká později Depo Hostivař.