- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže se to vrací do starých kolejí, škodovka za totáče taky nesměla konkurovat žigulíkům a prý svoboda, volný pohyb kapitálu atd. ale jen potud, pokud teče směrem k Němcům, jinak přichází omezení, stěhování výroby a vykolíkování trhu, jo jo evropské hodnoty v praxi, nelze dopustit, aby škodovka byla lepší než VW.
Pokud vim, Skoda patri VW a ty ji muzou klidne zavrit.
Myslel jsem, že taková strategie už je, vždyť je to už dávno, co byl Seat určen k tomu, aby vyráběl sportovně laděné auta. Připomíná mi to návrat k RVHP, kdy bylo rozhodnuto, že kloubové autobusy se budou vyrábět v Maďarsku, u nás ne.
No co, pokud VW Škodu ořeže, podívám se příště mimo koncern.
Tak to jsem zvedav jak to vybalancují. VW je lidové vozítko hrající si na nobl premiovku, Skoda se slavnou historii a zkušenými techniky byla určena jako lidové vozítko, ale díky minulosti a lidem se vrací mezi premiové vozy navzdory omezení centrály. A je úspěšná víc než dost, a to dost hněte Vw, který tak úspěšný není, ale byl určen jako ta premiovka.
To je proste - nejen Cech ale i Nemec chce usporit a nez drahe WV si radeji koupi levnejsi skodu a to je cele, takze zlevnit WV a bude to ok
Takže ve škodovce zas budou jen švihadla ? :)))
... stahovací okna jenom vřepdu a boční zrcátko jenom vlevo. Bez posilovače brzd, posilovače volantu, bez autorádia a reproduktorů. Přes neodhlučněný motor to stejně neuslyšíte. A na ABS, ESP, TDI, ... zapomeňte. Jeden typ motoru bez katalyzátoru.
VW vyrábí auta v každé kategorii, takže jsem zvědavý s čím konrétně přijdou. Osobně bych tipoval že zákážou škodovce a seatu auta s vyšší přidanou hodnotou jako jsou SUV a Superby. Sami si neomezí nic.
Nevím co si představujete pod slovem kategorie, ale vw chce zkrátka jasněji než doposud definovat cílové skupiny zákazníků, na tom že budou nabízet auta ve stejných třídách a segmentech to nic nezmění.
Volkswagen vlastní Škodu a tím to končí.Vlastník si vybere co mu bude vyhovovat.
A pokud si někdo myslí že si VW nechá prodejně škodit od Škodovky tak pomatený blázen.No a pan Sobotka je je chudák co se na tom snaží zviditelnit.Škoda jsou slušná ale u nás předražená auta.
Měli jsme Škodovku kombíka, přesedlali jsme na kombíka od VW a chrochtáme si, jak jsme si polepšili (pravda, posunuli jsme se nejméně o půl třídy výš).
Je to snad špatně? Porušili jsme územní rozdělení, nemáme si za to hodit "mašli"?
Jestli jste přešli z Octávky do Passata, pak chápu. Jestli ze Superbu do Passatu, tak je to spíše nějaký psychologický klam. Říkám jako majitel Passatu.
Škoda se nemusí bát, bude i nadále vyrábět popelnice (joke).
Na rozdíl od druhých ale nepovažuji Němce za takové pitomce, aby si v rámci koncernu poškodili úspěšnou značku. Akcionáři by je sežrali...