- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve škodovce prý ne. To je takový randál, že praskají bubínky.
Ja jezdil dodavkou s petivalcem a vzdy po vystoupeni z auta mi chvili brneli nohy to asi nebude poctem valcu
Usnul jsem jednou. Naštěstí jsem stál v křižovatce a dával přednost. Od té doby poznám, kdy to na mě jde a dám si vždycky pauzu.
Hlavně mě fascinuje, jak náhodně ta únava přichází nebo odchází. Někdy dá člověk šest hodin v kuse a je celou dobu při smyslech, i když se přesunuje většinu času po dálnicích, jindy musí během dvou hodin zastavit, aby v příští minutě nemačkal nosem klakson.
Samozřejmě celková únava s tím koreluje dost, ale už jsem zažil, že jsem sednul do auta po celodenním škrábání se po kopcích s předtuchou šlofíka na nejbližším odpočívadle, a ožil jsem tak, že jsem zastavil až doma.
Moje auto nevibruje, ale možná je to tím, že tam ještě není 3 válec
Tak zrovna ve Felicii z ilustračního snímku mít strach nemusíte. Tam to tak tluče, že neusnete :-D
Dřív jsem občas jezdil až na hranici spánku... (třeba Amsterdam - Morava). Rozpoznávací znamení: začnu bezdůvodně zpomalovat.
Přestávka, jednoduchá rozcvička, občas kafe a cigárko, opláchnout si ruce a obličej, pak žvýkačka, vhodná muzika (i se zpěvem :-)
Teď už na to dlabu a zalezu si pospat.
Já jsem zjistil zajímavou věc, když jedu po dálnici povolenou rychlostí, to znamená okolo 130km/h, tak auto lehce vibruje. Pokud jedu o něco rychleji, vibrace zmizí.
Za 15 sekund 540 metrů? Ta auta jsou tryskáče!
Ano. Monotónní jízda. To je problém
Není problém klimbnout i na podhorských klikatých okreskách.