Diskuze
Turba pomohou motorům ještě více než dosud, budou rekuperovat
Děkujeme za pochopení.
P70a42v72e20l 65M61a69r36t36i32n75e71k
Aha, tak proto oni zmensuji motory. Ony se jim pod tu kapotu uz ty serepeticky nevlezly. Dekuju, nemam zajem. V jednoduchosti je krasa a hlavne spolehlivost.
J87i62ř19í 46S45c53h57w16a13c56h
energie výfukových plynu je turbínou využitelná i u atmosfér
J62o46s67e69f 51N31o54v98a22k
Co kdyby se zaměřili na bezporuchovost a výdrž?
J83a66n 68K92r88a11t50o50c11h94v14í82l
Mantrou je maximalizace zisku.
Takže vyrobit tak, aby to vydrželo záruku a potom jedině kovošrot.
S14v77a27t46o18p25l37u31k 43S70i82l21n83ý
"Po Audi totiž představil koncept motoru s elektrickým přeplňováním iVolkswagen."
Opravdu i VW? Neuvěřitelné, zvlášť za situace, kdy Audi Volkswagenu patří
P84e86t63r 81S11k68u82h89r88a20v13y
Me se zda, ze vsechna ta turba a kompresory jsou proste jen cestou k klasicke turbine, ktera bude pohanet elektromotor a dobijet baterky. Beztak je ucinnost turbiny nejvetsi.
B46o76h96u46m59i25l 83S92t78e41j89s51k15a22l
Zajímavý článek o ekologické "šetrnosti" nových aut zde http://a2larm.cz/2015/01/ekologicka-setrnost-nebo-prumyslova-lobby/
V39í71t 89O96ž22a82n57a
prý "Výroba elektromobilu vyprodukuje téměř o 40 procent oxidu uhličitého více než výroba auta poháněného benzinem."
Čísla vycucaná z prstu. Jak může být méně energeticky náročné vyrobit 100x více součástek spalovacího motoru?
T19o89m26á62š 85K29u93č45e10r24a
Pokud se o turbo uživatel náležitě stará tak není problém nájezd 700.000km i více, vše je o způsobu jízdy a pravidelném servisu. Mám sprintera co má 620tkm a původní turbo, dvouhmotový setrvák, převodovku, servo čerpadlo ...
P87e16t42r 71B47ř39é84ť82a 55N98o27v14á66k
600 tis a původní dvouhmotu....ale no tak.
A93n44d58r68e71j 95O92l92e76k37s54a
Už to tu někdo psal, až bude potřeba spaliny z válce vyhánět stejnou silou, jakou ony vyrobí rekuperační kaskádou, pak teprve nastane energetická Nirvána
M71i50r90o41s15l23a66v 83Š40i15m33k31o
Pořád mi chybí nějaká statistika životnosti těch turbo pidimotorů. Asi je zatím brzo nebo to poznáme až jich budou plné bazary. Malým motorům s úctyhodnými výkony prostě nevěřím.
D28a37v59i32d 48K17r31e21j78č86í
Myslím, že už je to poznat u dodávek. Oblíbené 2.2TDi je na auto, který může s přívěsem a nákladem vážit klidně i 6 tun celkem dost málo a je to znát na výkonu i životnosti.
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Tajný tip v bazaru: HR-V je typická honda, vzor spolehlivosti
Premium Nedá se říct, že by Hondy HR-V druhé generace byla levná auta. Nejdostupnější bazarovky jsou pořád...
V bahnění, brodění a tahání vejtřasky závodily i traktoristky
Brodění traktorů bahnem, vyjíždění prudkých svahů či vybírání zatáček viděli návštěvníci...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...