- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevidel jsem to nazivo, ale ty lany jakehosi leskleho plastu uvnitr mne prijdou osklive...
kdysi jsem uvažoval o Corolle, ale přišel Auris, takže jsem koupil jiné auto, ale brzy se zajdu podívat k Toyotě na Corollu :-)
Já ji už mám. 15 let. Celkem spokojenost. Ještě přidat 4x4 a bylo by to super.
Povedený, akorát to hyzdí ta stupidní móda nad palubovku trčících dotykáčů, to je prostě hnus.
Naprostý souhlas :-) Děs běs. Kde jsou ty ladné křivky (někdy i hranaté :D ) pěkných palubovek...
Ten hatchback by byl super s nějakým pořádným motorem jako hot hatch...je to krásný...
Pokud bude i mít zajímavou cenovku a nebude se ve verzi kombi blížit končícímu Avensisu, tak bude o ni zájem.
Jsem yvedavz na cenu, pokud se vyrazne nezvysi oproti aktualnimu aurisu, tak mam vybrano....
Trochu mi to přijde jako Honda Civic v jiném kabátě. Koncepcí (včetně toho kufru) prakticky stejné auto.
Civic je právě tou koncepcí zcela jinde, tím myslím pohon, podvozek, brzdy, jízdní vlastnosti a ne kufr
Hmm tak Toyota a BMW (u nové trojkové řady) se chlubí, že se jim podařilo snížit těžiště o 10 mm a tím zlepšit ovladatelnost.....
Měli by se ale také "pochlubit", že u jejich SUV se jim podařilo těžiště zvýšit o 100-150 mm a tím náležitě ovladatelnost zhoršit!
SUV je primárně do terénu a tam se vyšší světlá výška hodí, to že si lidé kupují SUV jako módní doplněk a do terénu se s ním nepodívají je věc druhá, asi je pro ně důležitější to, že jsou na módní vlně, než jízdní vlastnosti