Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nachytali jsme špiony na autosalonu v Paříži. Servítky si neberou

Metr, kus plastelíny, foťák, baterka... To není krabička poslední záchrany moderního skautíka, je to špionské nádobíčko. Na autosalonu v Paříži se opět vyrojili špioni, kteří studují dopodrobna konkurenci. Ostychem netrpí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ku :-).rvy jedny šikm_ooké.

0 0
možnosti

V42í15t 80Ž75í16l38a

7. 10. 2014 15:12

Nemyslím si, že to vystavovatelům vadí. Něco supertajného můžou před salonem odmontovat a na vystavené auto přidělat mraky nefunkčích udělátek, ať si s tím Japonci lámou hlavu třeba do vánoc... :-)

Spíš je to pro ně reklama, že dělají suprauto, které se ostatní snaží napodobit...

1 0
možnosti
AK

Nemluvě o tom, že zatímco někdo okukuje jejich auto, tak jejich odborníci zase zkoumají, co má konkurence. Ve výsledku je to spíš takové sjednocení trendů, než obchodní válka.

2 0
možnosti
BG

Co je na tom, když okopčím nějaké auto? Lidem by přece mělo jít o to vymyslet něco nového a ne si krást nápady. Takhle to nikam nedotáhneme.

0 3
možnosti
JM

J69a80n 46M46o47h22y78l98a

7. 10. 2014 13:53

Ono to ale funguje přesně naopak. Jen díky "kopčení" a inspirací cizími nápady jsme tam, kde jsme. Jinak by všichni vymýšleli to samé třikrát.

13 0
možnosti
AZ

Skvělá PR akce OPELu: "Japonci obdivují naše auta";-D

3 1
možnosti
PM

P78e55t35r20a 41M61a35l50á

7. 10. 2014 12:27

Článek o čemkoliv je dle zdejších PR čehokoliv...

4 0
možnosti
OD

Prvně čtveřice Japonců, pak pětice... kdyby alespoň věnovali trošku pozornosti tomu co píšou :-/

0 0
možnosti
DH

Na počtu nezáleží - podstatné je spíše to, že to možná nejsou japončíci, ale šikmoocí mistři v kopírování hned zleva odvedle...;-)

0 0
možnosti

Mě se líbí, jak fotograf špiónil ty špióni... Ten, kdo je fotografoval při akci a ty jejich poznámky to dělal super skrytě, takže kdo má vlastně máslo na hlavě...

0 0
možnosti

Svojho času som chodil PSA v Paríži, do vývojového centra...

Snad neexistoval značka auta, ktorá by tan nejazdila... z každej trčalo množstvo kamier, prístrojov a drátov... Ale to je až druhá fáza....

0 0
možnosti
PM

No nevím, mě to na Japonce moc nepřipadá. To budou jiné kopírky. :-)

6 0
možnosti
MH

To jsou 100% Japonci ;)

0 0
možnosti
MM

No což, můžou to brát sportovně :) když od nich chtěji opisovat, musejí být dost dobrý, aby se od nich dalo opisovat... kdo by opisoval od loosera :)

1 1
možnosti
WD

Nepoužívejte cizí termity, je to velký rizoto.

To slovo, co jste hledal, je loser jen s jedním o. To, co jste napsal, znamená volnější.

Aneb - největší loser je ten, co místo loser píše looser.

25 0
možnosti
DB

Asi tak - kdyby např. automobilka OPEL nechtěla, aby jí ti 4 "Japonci" takto lustrovali auto, tak ho dají na točnu, na kterou napíšou zákaz vstupu a hotovo. Nebo to auto ohradí a je po srandě. A fakt to byli Japonci? Nebyli to Korejci nebo spíše Číňani?

Už jsem slyšel i takovou teorii, že se to takto dělá i schválně, a to ze dvou důvodů... Jednak prý se tak dá vynést cíleně nějaká informace, srozumitelná mezi spolupracujícími automobilkami a také pro zmatení konkurence. Prý se jim na výstavu "vyrobí" auto, které má důležité detaily pro výstavní účely udělány trochu jinak, než budou na sériovém kusu... Jak jsem koupil, tak prodávám.

Soudruzi, doba Perpetisu je naštěstí dávno pryč.;-D

15 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...