- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plug-in hybrid nikdy nebude pro "běžný lid". Nedovedu si představit, že člověk bydlící v paneláku na desetitisícovém sídlišti si z okna v 8. patře hodí dolů na ulici prodlužovák.. Protože v nejbližších 5-10 letech budou nabíječky na ulici běžného okresního města jen scifi
Proč ten týpek ve videu sedí před eRkem, dělá že na něj kouká a pak stejně nakreslí 4dveřové skoro SUV na discích bez gum? Kdyby se tím opravdu inspiroval, výsledek by vypadal úplně jinak.
nemá žádný diesel ...to je jako když soudruzi z Moskvy zaveleli : tohle dělat nebudete....a okecávat to nemá smysl, je to stejný...
Co to je za hloupost, tady představovat auto, které je jen na PC a skutečný Rapid bude skoro o všechno osekaný. Měl by se v tom nadělat pořádek, a nepředstavovat vozy vision na místo těch, kteřé se připravují pro sériovou výrobu a nedělat z nás hlupáky, jako doposud.
Za chvili tomu namalujou kola jak kolesovému parníku.
takhle se to maluje už desítky let, vypadá to prostě lépe jak na 15" balónech, Stejně jako nové návrhy modelů oblečení se malují a předvádějí na anorektických postavách, které mají do těch obvyklých tvarů poměrně daleko.
Pěkné, v sérii to už nebude ono, ale to je normální.
V článku je několik jmen od Škody, ale nějak nezní česky (Hermann Prax, Oliver Stefani, Alain Favey, Luboš Vlček) . Co je na na těch autech českého? Jsou aspoň u pásu Češi? Nojo, globalizaci nezastavíš. Superb se ani nebude dělat v Čechách...
Docela by mne zajímalo, jak se vyrábí karbonové díly pouze ze 100% recyklovaného polyesteru.
Stejně jako z nerecyklovaného.
udelejte kupe a kabrio a neco s V8, pak mozna nekdy o Skodovce zacnu uvazovat... zatim je to velka konfekce a nuda
Škoda Karoch podle kultovního komentátora s dynamickým výrazem jako tento moderní vůz.
FUJ, nestrašte, bude to zase po nějaké vesnici nebo městečku - rozhodně ne spaceback ani rapid - protože to zní hrozně to byl velký omyl.
A budou to zase od firmy fasovat ti, co v tom budou denně, v nepohodlí, sedět 5 a víc hodin, jenom kvůli tomu, aby firma ušetřila na pořizovací ceně 70 tisíc za pohodlnější Octavii? Na tomhle by se mělo zapracovat, ten skok je příliš znatelný, v porovnání s cenou.
Sakra fasovat jen rapidy to je bida panecku