- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na eletromobilu je oproti spalováku vlastně všechno lepší. Kromě baterie. Tahle játra eletromobilu jsou pořád slabá, příliš velká a drahá. Takže ano, plány to jsou hezké, byť zřejmě diktované z Wolfburgu, ale Škoda nevyrábí prémiové vozy, alespoň ne v mainstreamu. Bude hodně záležet na ceně a na parametrech, hlavně na dojezdu.
Ve výrobě určitě, o tom nepochybuji. Jen ta výroba bude tak třetinová oproti dnešku. Ale jen si to dál lakujte na růžovo
Naše firma kupuje ročně několik nových vozů, u Škody jsme naposledy koupili najednou tři Superby combi v naftě pro obchodní zástupce. O elektrické vozy nemáme zájem, z ekonomického hlediska nám vychází nejlépe nafťáky.
Každá firma mí svojí kulturu, ale i jiné potřeby.
Lidi to odhlasují nohama. I přes kvóty na služebáky i přes masírku.
Tak vyrábět mohou , ale kolik kupců to u nás najde ?
Najde dost, jakmile uvedou levnější modely.
Tak zrovna v tomto jsem skeptik. Svaté nadšení nebývá předpokladem k úspěchu.
Většina výroby jde na export. To by se v těch zemích do kterých jejich výrobky směřují Musela prudce zvýšit poptávka ?
https://tridenstechnology.com/electric-car-sales-statistics/
https://www.hybrid.cz/prodeje-elektromobilu-v-evrope-1575-mil-za-rok-2022/
Plánovat mohou, co chtějí. Komunisti také pořád něco plánovali. Podstatná bude prodejnost, ta rozhodne. Na sklad vyrábět nepůjde, ani za socíku to dlouhodobě nešlo. A také suroviny, jako třeba spousta mědi, kolik ta bude stát, baterie za kolik budou...