- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To same v podobnem duchu se melo odehrat pro vozy lpg. Mame 20 let pryc a misto konani slibu, slibime dalsi jeste vice na hlavu postavene radoby eko. Reseni
Modročerné majáky, které nám přes dvacet let zakazovali, už teď nepůjdou zaměnit s brzdovými světly? Aspoň tak to kdysi zdůvodňovala nějaká tuze moudrá paní z ministerstva dopravy. :-)
Sakra, modročervené. Pitomé automatické opravy.
Pan navrhovatel viděl americký film/seriál a objevil se modro-červený maják.
Jediné, co má smysl je, že mohou do bezemisních zón. Ostatní jsou ftákoviny.
Vozidla, která by je měla, by podle něho do budoucna mohla například využívat vyhrazené jízdní pruhy a mít snazší vjezd do městských center.
Jste s ezblaznili ne?
On je to asi překlep, ale to ezblaznili nezní vůbec špatně :)
A zase, elektromobily jsou podstatně dražší, tak si je kupují ti movitější a tak jim uděláme na úkor těch méně movitých všelijaké úlevy. Svět se zbláznil!
Proč zvýhodňovat majitele elektromobilů? Proč? On elektromobil se eko jen tváří. Ve skutečnosti je jeho výroba k planetě míň šetrná, než benzínového, ale to nikdo nechce slyšet. Trh se přece musí točit že.
nevím zda jste si toho všiml ale lidi trápí hlavně smog ve městě a ne někde uprostřed lesů u fabriky.
jen zkopírovali to co mají v Norsku
vždy si vzpomenu, jak před lety mluvčí ministerstva dopravy vysvětlovala, proč nesmí být majáky modročervené. Protože by si je prý řidiči pletli s brzdovými světly. Od tohoto výroku je u mě jakákoli pozice mluvčí velmi váženou osobností
nevím, jestli červená barva je výraznější než do teď používaná modrá.....
takový ty blbové elektro, elektro, nevím, proč by měli mít úlevu. ten prout se nenajde, ten se musí vyrobit! A odkud se bere proudík? A jaká skladba výrobních zdrojů je nejen tady v republice ?? Kdo, jak, z čeho a za kolik je baterie elektromobilu ?? Bohužel je dnes blbej svět plnej lobbistů....
čistě zjednodušeno ... benzín, nafta, LPG = 100% fosilní zdroje. Elektrika = 33% jádro, 13% obnovitelné zdroje, 54% fosilní zdroje.
Z čeho je baterie je poměrně jedno, když neřešíte z čeho jsou díly v autech se spalovacím motorem ... tam je také dost drahých kovů.