- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak přejme Seatu, ať jej kvůli Katalánsku nepotká to, co Zastavu kvůli Kosovu.
takže v jednom z dalších dílů BBT si Kuutrapálí pořídí Seata, dá Siri kopačky a začne dobývat Alexu....
Asistentku ? Tak to uz se tesim, jak jeden tyden do mesice s tim bude radost jezdit a domlouvat se hlasem
nevim, ale podle takovych kravin vybírat pak auto. Kdyby motor vydržel a málo žral... bych více ocenil.
Seatu by neuškodilo pustit do interiéru trochu emocí:D Při pohled na interiér atecy začínám blahořečit design nového dusteru a je to škoda. Poměr cena/výkon je u atecy a leonu skvělá.
Kyberasistence a propojení automobilů je hezká věc ale v realitě ČR úplně zbytečná při tom našem 15km dojíždění do práce a 1x/2x dovolená v Chorvatsku:D
Zdá se, že se u dnešních aut za úplně nejvíc nejdůležitější vlastnost považuje "konektivita", což tak nějak vůbec nedokážu ocenit...
Jasně, že je to pro automobilky drahé. Dovedete si představit, co to pro ně představuje? To kompletní překopání dodavatelského řetězce z hlediska motorů a převodovek, to je prostě brutus. A navíc, kdo jim dodá baterky? Když se podíváte na výrobní kapacity baterií, dojde vám, že ani VW nezačne v roce 2020 masově vyrábět elektromobily, protože prostě ty baterky nebudou mít kde koupit. Ani LG chem, který je největším dodavatelem do automotive to masově nezvládne, vždyť má problémy uspokojit 150000 relativně malých (s malou baterií) elektromobilů ročně!
Takže do budoucna bude baterek do EV nedostatek? Hm... to se pak těžko věří tomu, že jejich cena bude klesat, jak někteří prorokují.