Diskuze
Designér automobilových katedrál Citroënu a Renaultu zemřel kvůli covidu
Děkujeme za pochopení.
M15i43c81h40a92l 16Z10e54t87e67k
Jj, CX bylo super auto, v kufru u kombika se dalo ve dvou vpohodě přespat, aniž se musaly sklápět sedačky. A hydrodynamika z něj dělala za jízdy Rolls-Royce. A verze s 2,5litrem nejezdila, ale lítala - 230 km/h po Autobahnu nebyl problém. Podotýkám, že motor neměl turbo.
M25a12r24t56i53n 66P24r50a42v74d32a
CX velmi připomíná (stejně jako GS) BMC Berlina Aerodinamica studia Pininfarina z roku 1967, ale aerodynamické zákony jsou holt platné pro všechny.
L41i73b89o40r 98P88e26t85r98á36š
to fuego jsem videl jako decko a nemohl jsem od nej odtrhnout oci.mezi tema 120 vypadal jako formule.
M28i64c59h24a63e49l 64F76l51e61n55d83r
Ano, protože v jeho letech ještě nemohl zemřít na stáří.
P91e14t76r 45K80r85á51l
Když jsme v roce 1975 jako děti šly se školkou na vycházku, jedno takové žluté auto Citroen ID 19 projelo kolem nás a já jsem vykřikl "jé Formula". Jaké bylo moje překvapení, když to auto stálo u nás na dvoře. Rodiče tehdy koupili žlutou ID 19, tu stejnou co měl Fantomas. Je už 45 let, ale tu "formuli" vidím do dnes...
Z75d31e38n59ě53k 72D68u90b10e92c27k82ý
SM bych z fleku koupil, kdyby existoval za akceptovatelnou cenu.
J68a88k41u96b 46F64e42i89f27a58r
Už jděte s tím Covidem někam. Když někdo zemře v 89 letech, je to prostě normální dožití. Kdyby náhodou neměl covid, zemře za 2 měsíce na něco úplně jiného anebo jen stářím.
L89u22d76ě57k 81J85e63l63í17n39e43k
A jak to víte? Moje babi zemřela v 95 a pořád byla čilá a normálně jí to myslelo. Co říci takovým jako vy - jděte a zbavte trápení své rodiče, stejně za chvíli zemřou, tak co. Z takových jako vy je člověku na bli.... zvracení.
I33v14o 88G15o16n50d93e57k
Zanechal za sebou opravdu nádhernou nadčasovou práci. Měli by mu postavit sochu.
I82g34n77á85c 94D60i17v39i80š
Zrovna nedávno jsem si na něj vzpomněl. Ale myslel jsem, že nežije už dlouho.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč