Diskuze

Nápady ze startupu Škody: rikša, která nabíjí elektromobil

Společnost DigiLab, která funguje jako startupový inkubátor nápadů Škody Auto, spustila v Praze pilotní fázi projektu mobilních nabíjecích stanic pro elektromobily. Služba bude zpočátku sloužit firemním vozovým parkům a platformám pro sdílení aut, které ve svých flotilách mají vozy na elektřinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Tak tohle je trapné. To si fakt nemůže dovolit větší nabíjecí proud?

0 0
možnosti

Kamarád se jednou náhodou vyskytl na srazu majitelů elektrovozítek a povídal měli v koutě kempu ohromný dieselagregát, který jen non stop celý víkend, aby ekologické vozy mohly v neděli odjet.

2 0
možnosti
PD

P69e43t34r 77D66r75a58p65a19l

15. 11. 2018 7:28

vzpomenete si na ten vtip ze začátku mobilních telefonů? "po Václaváku jde chlap se sluchátkama na uších a vláčí dva kufry, potká ho známej a ptá se, co to má. No, nejnovější ruský mobil. A ty se někam stěhuješ? ne, to jsou baterky..."

0 0
možnosti
JT

J78a74n 76T18a58r43a36b87a

15. 11. 2018 9:01

R^

Ke každému elektromobilu jako bonus elektrocentrálu zdarma.....

Ve výbavě Advantage bude pevně montovaná a schopná provozu i za jízdy ;-)

2 0
možnosti
MJ

Zabudujte tu rikšu s přehazovačkou raději do těch elektroaut a když dojde šťáva, tak to aspoň došlapou na nejbližší nabíječku ;-D

1 0
možnosti
DS

Spíš by mě zajímalo, jaký má dojezd to elektrokolo. Ty údaje by mohly být zajímavé :-)

1 0
možnosti
MC

Tohle je už fakt úlet!

1 0
možnosti
DK

Měl bych nápad, jak to udělat ještě ekologičtější. Místo velké baterky přiveze cyklista hejno křečků nebo veverek. A ti svým běháním v kole se šprušlemi budou dobíjet vybité auto.

5 0
možnosti
JT

J80a36n 40T95a84r96a76b51a

15. 11. 2018 9:02

to by se grínpís podělali

0 0
možnosti
DK

Tento článek ukazuje na další problém elektromobilů - co dělat s vybitým elektromobilem? U benzíňáku nebo nafťáku na suchu prostě vezmu kanystr, stopem dojedu na nejbližší benzínku nebo do nejbližší dědiny, natankuju nebo vyprosím 5 litrů, které mě stačí na dalších 80 km. Nebo ještě jednodušeji mohu benzín/naftu pomocí hadičky vycucnout z jiného auta, které mi zastaví.

U elektromobilu toto není možné a musí se vymýšlet krkolomnosti v podobě rišky s baterkou na vozíku. Mimochodem, kolik kilo to váží? Odhaduji podle rozměrů tak na 200 kg. Přeji silné brzdy při jízdě z kopce a silné lýtkové svaly při jízdě do kopce.

2 0
možnosti
PD

P58e44t31r 30D76r27a63p83a16l

15. 11. 2018 7:23

k pohonu bude sloužit vlastní elektromotor...až to někam dojede, tak to samo bude potřebovat dobít

0 0
možnosti
AK

Dieselagregát bude čistou energií dobíjet auta na elektriku,,, auto bude mít nulové emise..... ať žije zelená elektrobudoucnost.

3 0
možnosti
PA

P91e84t21r 89A95g64u16l45á25r

14. 11. 2018 19:18

Mrhání na všech frontách. Energií která se ztrátami dobíjení akumulátoru akumulátorem, lidským životem i penězi. A přitom by jen stačilo zjednodušit anebo zpopularizovat zřizování dobíjecích stanic, které jsou už běžně dostupné a jen je stačí pověsit třeba na zeď u restaurace.

0 0
možnosti
Foto

Jenže problém je ten, že do dobíjecí stanice musíte přivést kabelem dostatečný el. příkon.

2 0
možnosti