- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tohle je trapné. To si fakt nemůže dovolit větší nabíjecí proud?
Kamarád se jednou náhodou vyskytl na srazu majitelů elektrovozítek a povídal měli v koutě kempu ohromný dieselagregát, který jen non stop celý víkend, aby ekologické vozy mohly v neděli odjet.
vzpomenete si na ten vtip ze začátku mobilních telefonů? "po Václaváku jde chlap se sluchátkama na uších a vláčí dva kufry, potká ho známej a ptá se, co to má. No, nejnovější ruský mobil. A ty se někam stěhuješ? ne, to jsou baterky..."
Ke každému elektromobilu jako bonus elektrocentrálu zdarma.....
Ve výbavě Advantage bude pevně montovaná a schopná provozu i za jízdy
Zabudujte tu rikšu s přehazovačkou raději do těch elektroaut a když dojde šťáva, tak to aspoň došlapou na nejbližší nabíječku
Spíš by mě zajímalo, jaký má dojezd to elektrokolo. Ty údaje by mohly být zajímavé
Měl bych nápad, jak to udělat ještě ekologičtější. Místo velké baterky přiveze cyklista hejno křečků nebo veverek. A ti svým běháním v kole se šprušlemi budou dobíjet vybité auto.
Tento článek ukazuje na další problém elektromobilů - co dělat s vybitým elektromobilem? U benzíňáku nebo nafťáku na suchu prostě vezmu kanystr, stopem dojedu na nejbližší benzínku nebo do nejbližší dědiny, natankuju nebo vyprosím 5 litrů, které mě stačí na dalších 80 km. Nebo ještě jednodušeji mohu benzín/naftu pomocí hadičky vycucnout z jiného auta, které mi zastaví.
U elektromobilu toto není možné a musí se vymýšlet krkolomnosti v podobě rišky s baterkou na vozíku. Mimochodem, kolik kilo to váží? Odhaduji podle rozměrů tak na 200 kg. Přeji silné brzdy při jízdě z kopce a silné lýtkové svaly při jízdě do kopce.
k pohonu bude sloužit vlastní elektromotor...až to někam dojede, tak to samo bude potřebovat dobít
Dieselagregát bude čistou energií dobíjet auta na elektriku,,, auto bude mít nulové emise..... ať žije zelená elektrobudoucnost.
Ha ha, to je progres vývoji elektromobilů!
Mrhání na všech frontách. Energií která se ztrátami dobíjení akumulátoru akumulátorem, lidským životem i penězi. A přitom by jen stačilo zjednodušit anebo zpopularizovat zřizování dobíjecích stanic, které jsou už běžně dostupné a jen je stačí pověsit třeba na zeď u restaurace.
Jenže problém je ten, že do dobíjecí stanice musíte přivést kabelem dostatečný el. příkon.