- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že není na místě, aby se tady rozepisovali potomci bolševiků o rodinných tatrovkách, jejichž výrobu jejich režim zničil.
Mno, za poslední rodinnou Tatru lze považovat typy 97 (zastaveno nacisty) a 57B (zastaveno na základě rozhodnutí Benešovy exilové vlády o zestátnění průmyslu, likvidaci konkurečního prostředí a snížení počtu vyráběných typů).
Otcovi rodičia mali konský povoz. Mamini rodičia mali bicykle. Nikdy nevlastnili auto, pretože na to nemali.
Otec mal wartburga, potom druhého a tretieho, už 20 rokov nemá žiadne auto. Ja som si kúpil prvé auto keď som mal 38, aj to len kôli tomu, aby som sa znovu naučil jazdiť, pretože som 18 rokov nešoféroval... a chcel som. Dá sa žiť aj bez auta. Ale s autom je to také... lepšie a pohodlnejšie. Slobodnejšie. Len na to treba zarobiť. Sloboda niečo stojí.
Peníze přinášejí svobodu.
Auto ji dnes ale bere.
Taxi to řeší.
slechtu a slechtice bych neurazel. Vetsinou to byli nadprumerne inteligentni a schopni lide
To je dlóóuhej článek :-). To dám přečíst mojí "čerstvé manželce". Teda dokud je čerstvá...
Levně odkoupená zánovní (tady spíš titulkář nezná význam slova) T603? Tchán byl asi osobní řidič nějakého komunistického papaláše.