Diskuze

Vzpomínky na rodinný vozový park: Zánovní tatrovkou k Černému moři

Jak moc se motory zapsaly do vaší rodiny? Čtenáři magazínu AUTO DNES vzpomínají, do jakého auta poprvé usedli za volant, nebo čím je vozili rodiče. „Kola a motory provází naši rodinu celý život,“ popisuje Ervín Dostálek z Ústí nad Labem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že není na místě, aby se tady rozepisovali potomci bolševiků o rodinných tatrovkách, jejichž výrobu jejich režim zničil.

4 0
možnosti
Foto

J17i61ř80í 62E84r64b18e79n

23. 5. 2018 8:42

Mno, za poslední rodinnou Tatru lze považovat typy 97 (zastaveno nacisty) a 57B (zastaveno na základě rozhodnutí Benešovy exilové vlády o zestátnění průmyslu, likvidaci konkurečního prostředí a snížení počtu vyráběných typů).

0 0
možnosti

Otcovi rodičia mali konský povoz. Mamini rodičia mali bicykle. Nikdy nevlastnili auto, pretože na to nemali.

Otec mal wartburga, potom druhého a tretieho, už 20 rokov nemá žiadne auto. Ja som si kúpil prvé auto keď som mal 38, aj to len kôli tomu, aby som sa znovu naučil jazdiť, pretože som 18 rokov nešoféroval... a chcel som. Dá sa žiť aj bez auta. Ale s autom je to také... lepšie a pohodlnejšie. Slobodnejšie. Len na to treba zarobiť. Sloboda niečo stojí.

2 1
možnosti

Peníze přinášejí svobodu.

Auto ji dnes ale bere.

Taxi to řeší.

1 0
možnosti

Auta bolševické šlechty.

2 2
možnosti

J11o98s39e30f 85V52a27l29a

20. 5. 2018 7:00

slechtu a slechtice bych neurazel. Vetsinou to byli nadprumerne inteligentni a schopni lide

1 1
možnosti

To je dlóóuhej článek :-). To dám přečíst mojí "čerstvé manželce". Teda dokud je čerstvá...

2 0
možnosti

Levně odkoupená zánovní (tady spíš titulkář nezná význam slova) T603? Tchán byl asi osobní řidič nějakého komunistického papaláše.

13 1
možnosti

Asi lehce prominentní rodinka.

6 2
možnosti