Diskuze

Dieselgate nekončí. Úřady nařídily Renaultu šetřit miliardy na pokuty

Francouzské úřady obvinily automobilku Renault z podvodu v souvislosti s vyšetřováním emisí naftových motorů, které se zaměřilo na některé jeho starší vozy a na možné manipulace s emisními testy. O obvinění informovala sama automobilka. Dodala však, že jakékoliv pochybení odmítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Běžte už do háje. Tyhlety peníze zaplatíme všichni v ceně aut.

Pěkně mně ty zbytečně kauzy štvou.

0 0
možnosti
MS

Problém "dieselgate" nikdy nespočíval v automobilkách, ale v odfláknuté testovací metodice, na kterou se šlo snadno přizpůsobit - ať už drsně a-la VW nebo méně drsně jako ostatní.

0 0
možnosti
Foto

Podváděl úplně každý, protože ty limity jsou nesmyslné. Z VW kdy se tam dělali skvělá auta za rozumné peníze to udělalo fabriku na předražené krámy. Teď jsem přesedlal na nový model a to zhoršení kvality je značné. U Renaultu to bude katastrofa, která bude mít vliv na další spřátelené automobilky Nissan a Mitsubishi.:-/

0 0
možnosti

Nesmyslné požadavky řešily automobilky nesmyslnými ale legálními postupy.

2 1
možnosti

V zásadě přesné R^

0 0
možnosti
LV

Jak mohly vozy drsetinásobně překračovat limity emisí oxidů dusíku, když žádné limity nebyly? V Evropě se sledovaly limity oxidů uhlíku, proto taky v Evropě k žádné manipulaci nedocházelo. Nechápu, proč tuhle věc vůbec Evropa řeší. Je to čistě americká záležitost.

1 1
možnosti
ML

Dieselový motor je dobrý akorát na dlouhé trasy a větší roční nájezd. Nechápu lidi, co si ho kupují na ježdění kolem komína. Na “hrkačku” po městě je nejlepší benzin nebo elektrika.

1 0
možnosti
LV

Dieselův, nikoliv dieselový, motor. To je, jako kdybyste říkal "Archimedový zákon".

0 0
možnosti
VK

Doufám, že to pro nás opět okomentuje ANO odbornice pí Jourová, její předchozí projevy k dieselgate jsou super, jako eurokomisařka měla ten problém na "starost"

1 1
možnosti
SN

Jen další část toho jak lidi a firmy donutit přejít na baterkové auta. Rv

2 0
možnosti
MN

Když vidím, co se děje po pár letech s nafoukanými malorážkami, tedy nesmyslně malými motory přefukovanými turbem, kterým odpadávají kusy pístů, pak si říkám, že to je nejlepší cesta, jak takové zákazníky přimět k nákupu elektrických aut, protože podruhé už do toho prachy nevyhodí.

0 0
možnosti
PM

Já to říkal od začátku, že máslo na hlavě mají všichni

4 2
možnosti

Logicky - ono to v podstatě není máslo na hlavě, legálně využívali tu danou metodiku. VW v EU neporušil nic a přesto ho to ve finále stálo miliardy euro, tohle je umělý boj vedený v jiné rovině.

7 1
možnosti
AS

Dieselgate nic neřeší. Problém jsou právě ty staré čmoudící smrady jezdicí po cestách s vykuchaném fitrem a podobně.

Čmoudí to jak staré Karosy. Kolikrát musím zapnout vnitřní okruh nebo si držet odstup 50 metrů.

12 2
možnosti
PM

Nafťák jezdící s vykuchaným filtrem by se měl sešrotovat. Jen si nejsem úplně jistý, jestli i s řidičem. :-)

3 0
možnosti