- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Běžte už do háje. Tyhlety peníze zaplatíme všichni v ceně aut.
Pěkně mně ty zbytečně kauzy štvou.
Problém "dieselgate" nikdy nespočíval v automobilkách, ale v odfláknuté testovací metodice, na kterou se šlo snadno přizpůsobit - ať už drsně a-la VW nebo méně drsně jako ostatní.
Podváděl úplně každý, protože ty limity jsou nesmyslné. Z VW kdy se tam dělali skvělá auta za rozumné peníze to udělalo fabriku na předražené krámy. Teď jsem přesedlal na nový model a to zhoršení kvality je značné. U Renaultu to bude katastrofa, která bude mít vliv na další spřátelené automobilky Nissan a Mitsubishi.
Nesmyslné požadavky řešily automobilky nesmyslnými ale legálními postupy.
Jak mohly vozy drsetinásobně překračovat limity emisí oxidů dusíku, když žádné limity nebyly? V Evropě se sledovaly limity oxidů uhlíku, proto taky v Evropě k žádné manipulaci nedocházelo. Nechápu, proč tuhle věc vůbec Evropa řeší. Je to čistě americká záležitost.
Dieselový motor je dobrý akorát na dlouhé trasy a větší roční nájezd. Nechápu lidi, co si ho kupují na ježdění kolem komína. Na “hrkačku” po městě je nejlepší benzin nebo elektrika.
Dieselův, nikoliv dieselový, motor. To je, jako kdybyste říkal "Archimedový zákon".
Doufám, že to pro nás opět okomentuje ANO odbornice pí Jourová, její předchozí projevy k dieselgate jsou super, jako eurokomisařka měla ten problém na "starost"
Jen další část toho jak lidi a firmy donutit přejít na baterkové auta.
Když vidím, co se děje po pár letech s nafoukanými malorážkami, tedy nesmyslně malými motory přefukovanými turbem, kterým odpadávají kusy pístů, pak si říkám, že to je nejlepší cesta, jak takové zákazníky přimět k nákupu elektrických aut, protože podruhé už do toho prachy nevyhodí.
Já to říkal od začátku, že máslo na hlavě mají všichni
Logicky - ono to v podstatě není máslo na hlavě, legálně využívali tu danou metodiku. VW v EU neporušil nic a přesto ho to ve finále stálo miliardy euro, tohle je umělý boj vedený v jiné rovině.
Dieselgate nic neřeší. Problém jsou právě ty staré čmoudící smrady jezdicí po cestách s vykuchaném fitrem a podobně.
Čmoudí to jak staré Karosy. Kolikrát musím zapnout vnitřní okruh nebo si držet odstup 50 metrů.
Nafťák jezdící s vykuchaným filtrem by se měl sešrotovat. Jen si nejsem úplně jistý, jestli i s řidičem. :-)