Diskuze

Šéf PSA vidí budoucnost světa aut bledě: budou zas jen pro bohaté

Carlos Tavares, šéf automobilky PSA vyrábějící peugeoty, citroëny a od loňska opely, patří dlouhá léta mezi špičkové manažery v autoprůmyslu. Je známý svými často velmi výraznými prohlášeními a projevuje se také jako velký skeptik. Mobilita podle něj možná rozdělí společnost. Auta zas budou jen pro bohaté.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J87a70n 65N30o62v62á87k

21. 8. 2018 14:37

"Podle Tavarese jsme dospěli do paradoxní situace, kdy výrobce ani zákazník nerozhodují o tom, co se bude prodávat. „Automobilky se už naučily zákazníkům nabízet to, co se po nich chce (ze strany států či EU)"... ANO, TENTO SYSTÉM SE OZNAČUJE SLOVEM FAŠISMUS.

„Hrozí totiž, že v blízké budoucnosti bude individuální mobilita dostupná jen pro bohaté vrstvy. Tady může dojít k dramatické změně. Pro nás byla mobilita součástí demokratizace společnosti, ale dnes směřujeme k jejímu rozdělení s ohledem na to, kdo si individuální mobilitu bude moci dovolit.“ ... ANO, A ZŘEJMĚ O TO PŘESNĚ EU JDE. ZÁVISLOST OBČANA NA SVAZU (A JEHO BYROKRATECH) MUSÍ BÝT MAXIMALIZOVÁNA. JINAK JE EVROPSKÝ SVAZ NEŽIVOTASCHOPNÝ.

MUSSOLINI BY Z NÁS MĚL RADOST. A TO JSME SE V DĚJEPISU UČILI, ŽE FAŠISMUS SKONČIL S ROKEM 1945... KÉŽ BY!!!

0 0
možnosti
Foto

D38a70v71i18d 60K41r97á17l

16. 8. 2018 8:58

Komentář k titulku článku: to by tedy venkované měli urychleně pracovat na tom, aby zbohatli.

Jinak nezbude, než začít řešit nákup půdy, na níž by si mohli všechno potřebné vypěstovat, protože pěšky mnoho kilometrů do obchodu jistě chodit nebudou chtít.

Návrat do idylického 19. století může mít i tuto formu ... :)

1 0
možnosti
JV

Tak jato stát reguluje zdravotně závadný látky v jídle, tak je prostě reguluje i v automobilech. Není na tom nic, co by bylo v principu špatně.

0 1
možnosti
JH

Voliči - modla, která má ve svých rukou páky na to vše změnit. Dokud bude volební systém "demokratický", tj volí každý, kdo má do pr... dírku, nic se nezmění. Současné volby jsou gigantický střet zájmů - volí zejména ti, kteří jsou existenčně závislí na těch, které volí. Jinak by nevolili důchodci, nezaměstnaní, státní zaměstnanci (od prezidenta přes vojsko, policisty, úředníky až po poslední uklízečku na ministerstvu), pobírači dávek, studenti. Za první republiky byly skupiny státních zaměstnanců, kteří volit nesměli. Takže to jde, jen je to o těch kaprech, co by neměli co slibovat plebsu a museli by taky něco opravdu konat.

1 0
možnosti
JV

Nechápu, proč by vámi jmenovaní lidé (hlavně teda studenti, důchodci a státní zaměstanci) neměli mít právo volit. Člověk nezávislej na fungování státu neexistuje.

0 1
možnosti

M93a33r78e11k 13Š24i53m32o58n

13. 8. 2018 20:23

Myslím, že místo elektromobilů mají spíš budoucnost autonomní auta, alektrická nebo motorová. Na co má mít každý svoje auto, když si může najmout bezřidičového taxika za cenu srovnatelnou s provozem toho vlastního auta?

1 1
možnosti
JZ

J92a41n 28Z89e18m26a61n

7. 8. 2018 16:33

ja myslím, že bububu. kolik lidí potřebuje auto jen na dovolenou, či weekend? a weekend je dikutabilní. Dle mého většina lidí z větších aglomerací. tzn, že auta jsou jen prostě drahou a v podstatě zbytečnou hračkou jako jsou lyže, brusle nebo windsurf - dá se půjčit.

A ano, je to nekomfortní...ale zas na druhou stranu, pokud potřebujete zbourat metr betonové zdi, také si koupíte profi bourací kladivo?

Nevím, ale třeba se prostě jen rozrostou a výrazně zlepší služby v tomto segmentu.

4 2
možnosti
MN

Koupím si hobby bourací kladivo.

1 0
možnosti
JB

J57a55n 67B33o17h24a56t84ý

6. 8. 2018 8:15

Pro bohaté : ) budou možná ty pestrobarevné hračky, ve kterých jezdíme dnes. My chudí budeme jezdit v autech z recyklovaného papíru, plastu nebo bůhví čeho a budeme jezdit hodně pomalu, protože při té jedné cestě za týden, na kterou nám domácí zdroj energie ty baterie z domácího kompostu nabije, nebudeme mít kam spěchat a ani to rychleji nepojede : )).

1 0
možnosti
FH

Elektroauta mají v současné době srovnatelný dopad na životní prostředí jako ostatní automobily. A to díky výrobním technologiím a také díky způsobu likvidace vysloužilých automobilů (baterie, elektřina pro dobíjení a ostatní části automobilu).

Záměrně nepoužívám "ekologický" protože ekologie a dopady na prostředí jsou úplně něco jiného.

11 1
možnosti
ID

Já bych to tak černě neviděl. Auta vyrobená po roce 2000 mají vcelku slušnou protikorozní ochranu, takže tu klidně budou i za 50 let. A pokud nová auta nebudou dostupná, hodně lidí je bude stále používat. A nikdo je nezakáže, protože by si tím zajistil volební porážku.

0 1
možnosti
JK

Mýlíte se. Ta ochrana je spočítaná na dobu záruky a pak je to auto rezaté víc, než to o 15 let starší.

0 2
možnosti

Víte proč spalovací motory 100 let vládnou trhu? Protože někdo potřebuje prodávat ropu a někdo další vydělávat na servisu víc, než na jejich prodeji. Nebýt ekologických omezení, nikdy by to neskončilo.

3 5
možnosti
JK

Nesmysl. Spalovací motor je ze špatných řešení jen to nejméně špatné.

8 0
možnosti