- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takového Yarise měla příbuzná. Při pohledu na účty za drobné opravy je mi myslím jasné, proč ho automechanici tak doporučují. Bezporuchové tedy není (dnes spíše nebylo).
Vážený pane. Měl jsem 2 Yarise 1,3. Toho prvního mi ukradli v Římě. Měl najeto 125 000 a jediné, co jsem do něho musel na opravách ( samozřejmě mimo pravidelnou údržbu, na kterou jsem vždy u všech svých aut velmi dbal) investovat, byla výměna DVOU žárovek. Druhý měl najeto 85 000,- a dával jsem ho protiúčtem za větší auto. A tam jsem nemusel měnit ani žárovku.
Proč Thalia a proč ne Clio?
Jsou to technicky totožná auta, sedanu Thalii se někdy říká Clio s baťohem.
Technický základ je stejný, ale výroba a její kvalita v průměru ne. Navíc mám pocit, že u Thalie se sem tam něco ošidilo (např. ochrana proti korozi, ...).
Fabia 1,9SDI 2002 400000 zatím žádná zásadní porucha, tedy alespoň od té doby, co jsem proletoval konektory na přístrojové desce. To je obrovská slabina jinak spolehlivého auta.
První Fábky byly fakt povedené. S dieselem byl sice trochu těžké na předek a odnášelo to uložení ramen. Ale s 1,4 benzínem to byly držáky.
Yaris II za 100 tisíc? Kamarád jednoho koupil za čtyřicet, slouží spolehlivě.
No tak ona ta Thalia II stála už jako nová občas jen 130 tisíc... Dneska to není žádná ojetina do 100 tisíc, ale tak do 30 tisíc.
Pravda ! Za 30 super kup. Nehnije a jezdí.
Na Toyotách jezdí po poušti Hizballáh, Al kaida i Isis, privařujou na korby kulomety, to auto něco vydrží.
No jen Yaris s hiluxem toho moc společného mít nebude....
Ceny ojetin jsou předražené. Lepší je si koupit nové auto, u kterého se vyjedná sleva. Ojetina, do které se musí cpát peníze pak vyjde stejně jako nové auto.
Jakože do nového se cpát nemusí? Už jenom propad hodnoty sežere víc peněz než servis ojetiny...
U Volkswagenu Golf V se ukázala jako nespolehlivá mimo jiné praskající hlava u motoru 2,0 TDI.
————-
Jo aha. Takže 90 % golfů 5 jsou sice 1,6 a 1,4, ale 2,0 TDI se sype a je to zásadní problém :-)
Tak do 100 tisíc jde koupit, kde co od Punta po Jaguara takže jde spíš o to kolik do toho chcete vrazit v případě, že se to rozbije Jak to má být staré atd.