- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkná blbost. Máme ve firmě 2, denní provoz, najeto přes 210tis každý a žádný problém.
Na to je tahle rumunska kraksna idealni, na to cmrndani postaku od baraku k baraku.
Ale ne v dieselu! Tim se ten motor akorat znici.
na mestske popojizky se ta 1.5dci tedy moc nehodi.Dle meho benzin s LPG by byla zrejme lepsi volba.
Tak maji ruzna auta, klidne je mozne, ty naftaky nejsou na mestske popojizkdy ale rpave na delsi zavazky po vesniciich apod..
Tak to je mi jich líto. V naší firmě šel tenhle Dokker do kopru snad už po 60tkm
Pokud to je na leasing, může jim to být fuk. Navíc bývá obvyklé, že je na 100tkm záruka.
Na co potřebujou auta? Stejně balíky nedoručují, takže zbytečná investice...
Pošta je jako COOP, lokální rozdíly jsou obrovské, u nás nemáme problém, mínus je za paušalizování.
Tak to nechci, aby k nám pošta v těch sazometech vůbec jezdila.
Nebojte ty částicové fitry mít budou. I když vzhledem k používání nevidím diesel s DPF jako šťastné řešení.
Proc by hospodarili kdyz jim na to stat dava dost penez a ostatni vyberou zdrazenim svych sluzeb na ukor koho? No... opět zakaznika ktery prispiva do statni kasy. Uz aby tu byly aspon dve firmy, ktere budou konkurovat a jejich ceny sluzeb snizovat. To by je ale nesmel dotovat stát..
Vždyť tu konkurenci třeba na balíky máte. Ze by to vyšlo levněji jsem si nevšiml.....
Na rozvážení reklamních letáků od schránky ke schránce to není dobré. Na noviny ČP rezignovala a tak jedině na vození balíků do ruky na poštu místo k adresátům.
Jiný státní podnik stak velkou mírou lemplovství snad už ani neexistuje.
Kde jezdí pošta od schránky ke schránce s letákama? Nikde. Ženské to chodí pěšky.
Jen do te doby, nez prosadi "zelenou postu." Pak si koupi firemni Teslu Model X.