- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je opravdu necekane, skutru na silnicich hodne pribylo, a umerne tomu pribylo nehod skutru, kdo by to byl cekal :-D
Ještě jsem neviděl nehodu motorky bez položení na bok, zatímco auto na střeše je výjimečné .
Když si pořídíš maxiskůtra obsahu kolem 400, tak je to jak do města, ale i na delší štreky a nepotřebuješ motorku. Když prší tak nemáš mokré nohy což je fajn pod sedlem prostor na bagáž a těch 130 to jede také. Nedávno jsme s klukama jeli kolem hranic republiky od Náchoda, Aš, Šumavu , Lipno po Znojmo cca 1200 km ve 4 dnech a dalo se to. I v Alpách a na Slovensku a šlo to. No a spotřeba cca 3.5 l na 100. No pohoda.
Zvýšit povinné ručení.
Ostatně, skútrem se nedá při dodržování předpisů jet rychleji než autem.
Ale jde ... když ti přivřou kšandy do dveří bavoráku.
No jo, když se dávají papíry na skútr každému řidiči auta, tak se nemůžou divit.
a co teprve elektromopedisti kterým se říká módně ekola, na kterých se může jezdit bez řidičáku.
Tak bodejť, skútr není na kochačku krajinou, ale ne proplétáňí se městskou džunglí..
Nejprve hon na auta, pak na motorky, teď na skůtry. Ještě zbývají cyklisti, chodci a hlavně řidiči Tiráků, náklaďáků a autobusů, to jsou největší zabijáci.
Také je to skvělá příležitost pro začátečníky, jak se naučit v silničním provozu jezdit,“ míní Sirota.
To jo. Ideální je pustit začátečníka do provozu na skútru. Jestli přežije, je hoden přesednout do auta.
Řekl bych že myslel naučit na jednostopém skůtru a potom jít na motorku. Většinou totiž jezdí díky řidičáku skupiny B.