- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle je snad neco jineho, nez nejaky diesesgate s podvodnym programkem. Tady to spis vypada, ze Frantici si, koneckoncu jako obvykle, snazi namastit statni kapsu aby meli na rozhazovani.
...jen kdyby někdo naběhl na EU, že celý její boj proti emisím pomocí elektromobilů je podvod jako hrom a chtěl po ní náhrady za všechny nesmyslné pokuty, co všem tak ráda účtuje a šílené investice spojené s nesmyslem zvaným elektromobilita!
Já to říkám od začátku, že v tom jedou všichni.
Také zastáváte názor, že stačí obvinit? Netřeba důkazů, soudu, odsouzení...
obvinění je pro vás dostatečné samo o sobě, že tvrdíte, že v tom "jedou"
To je ale překvapení, že nesmyslná nařízení nakonec museli obcházet všichni výrobci, jen na VW to prasklo nejdřív.
VW právě obětovali levé křídlo! Co budeme dělat??
Obětujeme obě!
Tak v případě VW se jednalo o překročení limitů NOx o 10 až 15% a udělali z toho novináři ,,dvojnásobné" překročení limitů. Teď jsem se dočetl, že v případě Renaultu a PSA se jedná o ,, desetinásobek". Kolik je to skutečně?
Je to hodně zvláštní.
VW měl "zázračné" motory, které NOx neprodukovaly.
U PSA se to ale týká vozidel, která používají SCR (močovina - AdBlue) k tomu, aby docházelo k redukci NOx. Kam se tam močovina ztrácela?
"Pohled vlády na ekonomiku by se dal shrnout do několika krátkých frází: Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to." -Ronald Reagan
A zrovna tady to sedí jako pozadí na hrnec! Dieselgate byl aspoň případ, kdy USA "podojily" zahraničního výrobce, aniž by ohrozily výrobce domácí (americké automobilky v daných třídách aut vznětovým motorům zrovna neholdují). Tady si ale tradičně levicovější Francie plánuje "podojit" domácí výrobce. Pokud se ti dostanou do finančních potíží a nedejbože začnou hrozit propouštěním, začnou stávky, vláda povolí a začne je dotovat penězmi z jejich vlastních pokut. Reaganův cyklus se tak perfektně uzavře.
Žádný strach, my po czexitu emisní limity na NOx pro vozy AZNP zrušíme
Serou si do vlastní kapsy.
Hold asi ještě, dle francie, nejsou automobilky dost dojeny.
Vzhledem k počtu lidí, které zaměstnávají (včetně dodavatelů), kdyby jen jedna vyhlásila bankrot..... tak kdo se o ty lidi postará?
Stát a jeho dávky!
To snad není chyby státu, že nevyrábí to, co tvrdí že vyrábí.