- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen čekám kdy začne tříhrnek dávat Aston Martin.
S tím "tříválcem" to samozřejmě nebude za milion. Výkon spalováku cca 150k elektromotoru 50-100k, takže celkem výkon > 200k, baterie alespoň na reálných 40 - 50 km, takže můj odhad je cca 1.5 milionu a vice
Hmm, to je super. Koupite si motor za milion a dostanete k nemu zadarmo auto:-)
To by mi stacil i motor za dve ste a auto zadarmo.
Nebo jen nekdo neumi cesky?
Nový Range Rover Evoque má za milion průhlednou kapotu a tříválec
nebo
Nový Range Rover Evoque za milion má pruhlednou kapotu a tríválec
Ne, většina redaktorů portálu idnes česky opravdu neumí.... resp. neumí česky tak, jak by měl umět jazykový profesionál, tj. mimo jiné novinář. Špatně srozumitelná souvětí, nevhodně zvolená slova, používání hovorových slov jak z hospodské konverzace (fabrika, mašina, bouračka...), příšerné „překlady“ z angličtiny, neschopnost napsat správně čárky... Jde to dokonce tak daleko, že nejsou schopni ani zmáčknout F7 a automaticky zkontrolovat pravopis. Je to děs běs. Ale lidi to čtou a inzerenti platí, takže u nich v redakci na to očividně peče pes.
Svět se zbláznil. BTW, redakce, kdy konečně vyhodíte toho troubu titulkáře? Ten tříválec opravdu není za milion, za to je celé auto.
Když může být tříválec v supersportu za 4M, tak proč by nemohl být v Range Roveru za milion.
Doufam, ze lidi budou mit rozum a ten trivalec nekoupi, aby vedeli, ze si tyhle motory maji strcit nekam.
To je jednoduchý. Když si lidé ten tříválec nekoupí, ostatní motorizace zdraží. Pak si možná nekoupí ani ty.
Trojhrnek? Jsem zvědav, kdy někdo přijde na to, že nejefektivnější a nejekologičtější je jednoválec ?
Z hlediska termodynamiky je opravdu jednoválec nejefektivnější,z hlediska ekologie je to asi putna.Nicméně nevýhody jednoválce asi každý chápe ... tedy skoro každý.
vsechny "fotogreafie" jsou vizualizace a nektere, bohuzel, dost odflaknute.
Škoda HTP předstihla dobu o nějakých 15 let :-)
Německý moderní tříválec byl už ve Wartburgu.